Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو یک بازیکن خارق‌العاده است و شخصیت فوق‌العاده دارد

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سامی خدیرا هافبک آلمانی یوونتوس، رونالدو را از بهترین های تاریخ ورزش می داند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «آ.اس»، سامی خدیرا، هافبک 33 ساله آلمانی یوونتوس از کریستیانو رونالدو به عنوان دو شخصیت مهم دوران حرفه ای اش تمجید کرده است.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
به صراحت می‌گویم که رونالدو و مسی در سطح مارادونا و پله هستند
خدیرا در این مورد بیان داشت:«به علت مهارت‌ها و جاه‌طلبی فراوان رونالدو او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال است. تا آن جایی که من می‌شناسم. او حتی در مسابقه‌های تمرین دوست دارد همه چیز را ببرد. کریستیانو یک بازیکن خارق‌العاده است و شخصیتی فوق‌العاده دارد. ما هفت سال است که با هم بازی می‌کنیم که 5 سال در رئال مادرید بوده و 2 سال نیز در یوونتوس ثبت شده است.»
هافبک یوونتوس در ادامه صحبت‌هایش گفت:«هفت سال است که کنار او بازی می کنم؛ پنج سال در رئال مادرید و دو سال در یوونتوس. به نظرم کریستیانو رونالدو به خاطر توانایی هایش بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. رونالدو حتی در تمرینات هم می خواهد همیشه برنده شود. رونالدو الگویی برای همه و یکی از بهترین های تاریخ ورزش است. خیلی خوشحالم که کنار او بازی می کنم.»

این هفتمین فصلی بوده که خدیرا و رونالدو با هم در یک باشگاه هم‌بازی بوده‌اند و 5 سال آن به رئال مادرید و مربی‌گری ژوزه مورینیو باز می‌گردد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала