عربستان سعودی ممنوعیت کامل بر رفت و آمد وضع کرد

© Sputnik / Alexander Iuriev /  مراجعه به بانک تصاویر عربستان سعودی ممنوعیت کامل بر رفت و آمد وضع کرد
 عربستان سعودی ممنوعیت کامل بر رفت و آمد وضع کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عربستان سعودی از ساعت 17 امروز، ممنوعیت کامل بر رفت و آمد در این کشور وضع کرد.

به گزارش اسپوتنیک به تقل از شبکه العربیه، طلال الشلهوب، سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد از جمعه بعدازظهر، عبور و مرور به طور کامل در این کشور ممنوع می باشد.

الشلهوب در نشست خبری خود گفت: ماموران امنیتی از ساعت 5 بعداز ظهر امروز جمعه ( 22 می)، بخشنامه از قبل اعلام شده در مورد ممنوعیت تردد در طول روز در کلیه شهرها و مناطق عربستان سعودی را تا روز 27 مه 2020، به اجرا می گذارند.

عربستان سعودی رسما حکم شلاق تعزیری را لغو کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عربستان سعودی رسما حکم شلاق تعزیری را لغو کرد

وی افزود: به همه اشخاص حقیقی و حقوقی توصیه می‌شود که پایبندی کاملی به پروتکل‌های مرتبط با شروط سلامت بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمع در تمامی اشکال و اماکن این گونه تجمع‌ها را رعایت کنند».

الشلهوب ادامه داد: ماموران امنیتی، پایبندی به این دستور العمل‌ها را در مناطق مسکونی، مراکز تفریحی و دیگر مراکز عمومی و همچنین در روستاها، مناطق دور افتاده پیگیری کرده و هر گونه تخلف را ثبت و اقدامات لازم در مورد متخلفان، به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

شایان ذکر است از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 67 هزار و 700 در عربستان به این ویروس مبتلا شده و 396 نفر نیز جان خود را از دست داده اند، همچنین تا به امروز 39 هزار نفر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала