Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فقط 6 بازیکن بارسا خطر خروج را حس نمی‌کنند

© AP Photo / Bernat ArmangueИгроки "Барселоны" Роналдиньо и Джулиано Беллетти праздную победу "Барселоны" в Испанской лиге, 2005 год
Игроки Барселоны Роналдиньо и Джулиано Беллетти праздную победу Барселоны в Испанской лиге, 2005 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای نشریه اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا قصد خانه‌تکانی اساسی دارد و غیر از شش بازیکن، بقیه بازیکنان این تیم همه خطر خروج از بلوگرانا را حس می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به غیر از ۶ بازیکن بارسا، بقیه بازیکنان این تیم جایگاه امنی برای حضور در ترکیب ندارند و ممکن است هر اتفاقی برایشان رخ دهد.

تمرینات تیم فوتبال بارسلونا مجددا آغاز شده و بازیکنان این تیم تحت نظر «کیکه ستین» خود را برای ادامه مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مهیا می‌کنند.

نشریه مارکا امروز در گزارشی راجع به آینده بازیکنان بارسا مطلبی را منتشر کرده است. در این مطلب اشاره شده که به جز لیونل مسی، آنسو فاتی، مارک آندره تراشتگن، جرارد پیکه، آنتوان گریژمان و فرانکی دی‌یونگ، سایر نفرات نباید نسبت به اینده حضور خود در ترکیب کاتالان‌ها مطمئن باشند.

بارسلونا در حال حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در لالیگا نیز رقابت سختی با رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала