آیا اولین رهبر کوریای شمالی توانایی جابجایی آنی به هر نقطه زمین را داشت؟

© AP PhotoСеверокорейский лидер Ким Ир Сен в 1965 г.
Северокорейский лидер Ким Ир Сен в 1965 г. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری کوریای جنوبی این واقعیت را تکذیب کرده که اولین رهبر کوریای شمالی توانایی جابجایی آنی به هر نقطه کره زمین را داشت.

به گزارش اسپوتنیک، یونهاپ با استناد به روزنامه رودونگ سینمون کوریای شمالی این واقعیت را رد کرد که گویا کیم ایل سونگ اولین رهبر کوریای شمالی توانایی جابجایی آنی به هر نقطه زمین را داشت.

آیا «بدل های» کیم جونگ اون حقیقت دارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا وجود کیم جونگ اون های «بدل» حقیقت دارد؟ + ویدئو

این روزنامه کوریای شمالی 20 ماه می سال روان مقاله‌ای را منتشر کرد که در آن افسانه‌ای مبنی بر کیم ایل سونگ که در واقع یک روش عرفانی تحت نام «چوک جی بی‌وپ» (فشرده سازی زمین) در هنرهای رزمی برای جابجایی آنی به دشمن استفاده می‌کرد، را رد کرد.

در مقاله آمده است: در واقعیت فرد به‌طور ناگهانی نمی‌تواند ناپدید و دوباره ظاهر شود و فضا را کوتاه بسازد.

رادیو آسیا آزاد خاطر نشان می‌کند براساس افسانه، کیم ایل سونگ از یک تکنیک عرفانی برای پیروزی در نبرد با سربازان امپراتوری جاپان در زمانی که کوریای شمالی مستعمره جاپان بود (1910-1945) استفاد می‌کرد. در آن زمان سونگ رهبری پارتیزان کوریای شمالی را به عهده داشت.

وزارت اتحاد جمهوری کوریا خاطر نشان کرد که راهکاری جدید رهبر کوریای شمالی کیم جونگ اون، هرگونه اغفالگری اجدادش را رد می‌کند که سزاوار توجه است. یک مقام در این وزارتخانه گفته است که به نظر می‌رسد که اون، بر میهن پرستی و عشق به مردم تاکید دارد به به اغفالگری رهبران.

سال گذشته کیم جونگ اون بیانیه‌ای مبنی بر عدم پذیرش اغفالگری رهبران این کشور صادر کرد. رسانه‌های دولتی به نقل از اون، در ماه مارچ سال گذشته گزارش دادند: «تحریک فعالیت انقلابی و تصویر یک رهبر منجر به پنهان کردن حقیقت می‌شود». رهبر جدید کوریای شمالی در آن زمان گفته بود «وفاداری مطلق هنگامی ایجاد خواهد شد که (آنها) توسط رهبر به عنوان یک شخص و رفیق مسحور شوند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала