Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع سیتی: پیروزی برابر رئال به معنی صعود نیست

© REUTERS / Phil Noble Игроки команды "Манчестер Сити" перед судьей Кевином Френдом на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Игроки команды Манчестер Сити перед судьей Кевином Френдом на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیامین مندی مدافع فرانسوی سیتی مدعی شد پیروزی تیمش دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال در اسپانیا، صعود آن‌ها را قطعی نساخته است و کار دشواری در اتحاد در پیش خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، قبل از انتشار ویروس کرونا و در روزهایی‌که زندگی برای همه عادی بود، منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در دیدار رفتِ مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان رئال مادرید بود و این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داد و دیدار برگشت دو تیم به دلیل توقف بازی‌ها به زمان دیگر موکول شده است.

Футболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ لغو دیدارهای سیتی – رئال و لیون – یووه

بنیامین مندی مدافع فرانسوی منچسترسیتی حالا در مورد آن پیروزی و شرایط صعود تیمش با ویب سایت باشگاه صحبت کرد و از دیدار دشوار دیگر در صورت از سرگیری رقابت‌ها خبر داد.

مندی گفت:" من می‌دانم که همه بازیکنان پیروزی در برنابئو را صعود محسوب نمی‌کنند. آن‌ها (رئال مادرید) در چند سال آخر کارهایی انجام داده اند که برای هیچ‌کس ممکن به نظر نمی‌رسید و ما می‌دانیم که صورت از سرگیری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دیدار دشواری در ورزشگاه اتحاد در پیش خواهیم داشت و صعود به مرحله بعدی ساده نخواهد بود".

این در حالی‌ست که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ممکن است در ماه اگست از سرگرفته شود و دیدار رفت دو تیم رئال و منچسترسیتی برای مشخص شدن تیم صعود کننده به مرحله بعدی برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала