نادیده گرفتن رژیم قرنطین از سوی مشاور جانسون

© REUTERS / Hannah Mckayنادیده گرفتن رژیم قرنطین از سوی مشاور جانسون
نادیده گرفتن رژیم قرنطین از سوی مشاور جانسون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور نخست وزیر بریتانیا با نادیده گرفتن رژیم جدا سازی اجتماعی با طی مسافت 400 کیلومتری به دیدار پدر و مادرش رفته بود.
 بوریس جانسون از کروناویروس بهبود یافت - اسپوتنیک افغانستان
بوریس جانسون از بیماری کرونا بهبود یافت

به گزارش اسپوتنیک  به نقل از گاردین، دومینیک کامینگز، مشاور بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا، پس از بروز نشانه های آلودگی ویروس کرونا به دیدار پدر و مادرش رفت.

مسیر کامینگز 48 ساله بیش از 400 کیلومتر بود. در نشریات مشخص شده است که در تاریخ 31 مارچ، پولیس در دورهام اطلاعاتی درباره مکان کامینز در یک آدرس محلی دریافت کرد. نشانه ویروس کرونا در مشاور نخست وزیر تقریباً روز پس از مبتلا شدن جانسون در 28-29 مارچ دیده شده بود.

خبرگزاری‌ها می توانند کامینگز را در حالت دشواری قرار دهند. سرویس مطبوعاتی خیابان داونینگ همانند پولیس، به پرسش های روزنامه نگاران پاسخی ندادند. پیش از این در انگلیس، چندین نفر از مقامات پس از اینکه مشخص شد رژیم قرنطینه را نقض کرده‌اند، مجبور به استعفا شدند.

یادآروی می کنیم، که نخست وزیر انگلیس گزارش داد، که وی در 27 مارچ به ویروس کرونا مبتلا شده است. ده روز پس از این سیاستمدار به توصیه پزشک درمانگرش به درمانگاه سنت توماس لندن منتقل شد و در آنجا زیر درمان با تنفس مصنوعی قرار گرفت. در  ششم اپریل، وضعیت نخست وزیر بریتانیا بدتر شد و وی به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد. .وی در تاریخ 13اپریل از درمانگاه مرخص شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала