Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ چشم انتظار چراغ سبز پوگبا

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد منتظر چراغ سبز پل پوگبا به خاطر ماندن در اولدترافورد می‌باشد در حالی‌که این ستاره با رئال و یووه در ارتباط بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که اوله گونر سولسشایر سرمربی منچستریونایتد در اولین پنجره نقل و انتقالاتش موفق بود، او چشم انداز "بازسازی" تیمش را زودتر از موعد تکمیل کرده و اکنون اما دو مانع سر راه او وجود دارد تا بتواند تیم مستقر در اولدترافورد را انتخاب کند. یکی این دشواری‌ها بارگیری بازیکنانی چون الکسیس سانچز، فیل جونز و احتمالاً جسه لینگارد و آندریاس پریرا هستند که در این تیم و یا بیرون از آن بازی می‌کنند.

پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
یوونتوس – پوگبا؛ سرانجام مذاکره شروع شد

دیگر مانع؛ عدم قطعیت است که هنوز هم یوونتوس شرایط پوگبا را دنبال می‌کند. وقتی فصل لیگ برتر ماه آینده از سر گرفته می‌شود پوگبا باید برای یونایتد در دسترس باشد زیرا برونو فرناندز هم در همان خط بازی می‌کند و یکی از چهره‌های بارز تیم پس از جنوری بوده است اما هنوز ما نمی‌دانیم که آیا این یک راه حل بلند مدت است یا خیر. آخرین اظهار نظر عمومی پوگبا در مورد آینده وی تجربه چالش جدید در تابستان گذشته بود چیزی که مینو رایولا از آن زمان به طور کلی در مصاحبه‌های عمومی خود بار دیگر تکرار کرد.

با این حال موضِع رایولا در ماه‌های اخیر اندکی نرم شده و بزرگترین مسئله پوگبا در حال حاضر پیدا کردن باشگاهی است که بتواند او را در بازار نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.

رویای وی برای انتقال به رئال مادرید یا بازگشت به یوونتوس دشوار به نظر می‌رسد وقتی که این باشگاه‌ها باید با درخواست بازیکنان با متوقف شدن فوتبال به کاهش دستمزد مجبور شدند.

یونایتد در این فصل گام‌های مهمی را زیر نظر سولسشایر داشته، به ویژه با خرید هری مگوایر و برونو فرناندز، این باشگاه ممکن است در راه بازگشت پوگبا وسوسه اضافه شدن او را به ترکیب داشته باشد.

مشکل این است که یونایتد در تابستان امسال به تصمیم نیاز دارد. قرارداد بازیکن فرانسوی در سال 2021 منقضی می‌شود، در حالی که یونایتد گزینه تمدید آن را برای یک سال دیگر در نظر دارد ولی درحالی‌که اوضاع هنوز هم نامشخص است و موقعیت باشگاه خطرناک می‌باشد، احتمالا شیاطین سرخ با تمدید طولانی مدت او نیز موافقت خواهند کرد.

میدفیلد منطقه‌ای است که یونایتد در این فصل گام‌های بزرگی داشته، فرد بدون شک بهترین بازیکن باشگاه است و اکنون به عنوان هافبک 50 میلیون پوندی برزیلی به نظر می‌رسد در حالی‌که 47 میلیون پوند خرید فرناندز خلاقیت و رهبری حیاتی را به آن افزود.

اسکات مک تامینای و نمانیا ماتیچ نیز فصلی چشمگیر داشته‌اند اما یونایتد در خط میانی در حال شروع به نظر می‌رسد و به فکر خرید جک گریلیش از استون ویلا است.

مک‌تامینای، ماتیچ، فرد، پوگبا، فرناندز و گریلیش به سولسشایر شش گزینه خوب انتخابی هستند و تنها به جای ماتیچ که در سنی بالاتر قرار دارد جاگزین پیدا خواهد نمود اما همه این‌ها به حرکت بعدی پوگبا بستگی دارد زیرا این کار برای یونایتد بسیار اهمیت دارد.

در صورت جدایی پوگبا، آرون رمزی و سائول نیگز می‌توانند در میانه میدان یونایتد بهترین گزینه باشند اما سولسشایر و یونایتد به اندازه کافی خوشحال می‌شوند که او را حفظ کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала