Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات آرسنال با نماینده کوتینیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آرسنال با کیا جورابچیان نماینده فیلیپه کوتینیو مذاکراتش را آغاز کرد و ممکن است این بازیکن در تابستان دوباره به انگلیس برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا در تابستان با قرارداد قرضی و بند خرید دایمی راهی بایرن مونیخ شد. این باشگاه اما اعلام کرده است که ستاره برازیلی را پس از پایان قراردادش دوباره به اسپانیا خواهد فرستاد و با او قرارداد دایمی امضأ نخواهد کرد.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم نهایی بایرن در مورد کوتینیو

پس از نشر این خبر باشگاه‌های لیگ برتری تلاش دارند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند و دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد مذاکرات شان را به نماینده این بازیکن آغاز کرده اند.
به اساس گزارش Le10sport، آرسنال این بازیکن 27 ساله را یکی از مهمترین اهداف تابستانی خود قرار داده و مذاکراتی را با نماینده او کیا جورابچیان آغاز کرده است.
گفته می شود که میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها یکی از حامیان بزرگ کوتینیو است که می‌خواهد او را جذب و در خط میانی و یا به عنوان ونگر راست در ترکیب تیمش استفاده کند.
این در حالی‌ست که دو باشگاه لندنی دیگر(چلسی و تاتنهام) نیز به این بازیکن علاقه دارند و خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала