Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنی که مدالش را برای خرید مواد مخدر فروخت! + عکس

© AP Photo / Andre PennerCorinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil
Corinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع پیشین باشگاه سائوپائولوی برازیل که مدت‌ها اعتیاد شدید خود به کوکائین در دوران فوتبالی‌اش اعتراف کرد و گفت حتی مدال طلای جام باشگاه‌های جهان را به این خاطر فروخته است.

به گزارش اسپوتنیک، فلاویو دونیزته، مدافع سابق باشگاه سائوپائولو در اعترافی عجیب می‌گوید در زمانی که برای این تیم بازی می‌کرده مدت‌ها به کوکائین اعتیاد شدید داشته تا جایی که حتی مدال طلای جام باشگاه‌های جهان خود را فروخته تا خرج اعتیادش کند.

دونیزته در اعتراف جنجالی خود می‌گوید در آن زمان، در عین فوتبال بازی کردن حرفه‌ای برای سائوپائولو، اعتیاد شدید داشته تا جایی که مدال طلایی که در جام باشگاه‌های جهان دریافت کرده را به فروش رسانده تا پول آن را صرف اعتیادش کند. او در این باره به رسانه برزیلی گلوبواسپورته گفت:

مدال طلای جام باشگاه‌های جهانم را فروختم تا مواد بخرم. آنهم به 7هزار رئال برازیل یعنی چیزی حدود 3500 دالر. همه آن پول را با خرید مواد هدر دادم. هر چه پول دستم می‌رسید اینطور به باد می‌دادم. به کوکائین اعتیاد شدید داشتم. همه چیزم را باختم. مواد از هر چیز دیگری برایم مهمتر بود. کم کم همه چیزم را از دست دادم. همه پس‌اندازم خرج شد و احساس می‌کردم به ته خط رسیده‌ام.»

در سال 2005 که سائوپائولو با قهرمانی در لیگ برازیل و سپس قهرمانی در رقابت‌های کوپا لیبرتادورس، راهی جام باشگاه‌های جهان شد تا به مصاف لیورپول برود در این تیم برزیلی بازی می‌کرد. سائوپائولو در آن مسابقه هم لیورپول را شکست داد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала