Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: ما می‌توانیم برای تغییر نتیجه بجنگیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فده والورده بازیکن رئال مادرید
فده والورده بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فده والورده ستاره جوان و آینده دار خط میانی رئال‌مادرید در مورد بازی برگشت مقابل سیتی صحبت کرده و گفت که آنان می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند.

به گزارش اسپوتنیک، با آنکه رئال مادرید بازی رفت برابر من‌سیتی را در دور یک 16م نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین خودی شکست خورد اما فده والورده هافبک جوان این تیم اطمینان دارد که آنان می‌توانند نتیجه را به سود شان تغییر بدهند.

رئال تا دو هفته دیگر و قبل از شروع مجدد لالیگا تمرینات خود را سپری خواهد کرد اما توجه‌ها همه در مورد لیگ قهرمانان است که در ماه آگست برگزار خواهد شد معطوف است.

والورده به تلویزیون رئال گفت: "ما آرزو، اراده و هیجانی که داریم به آن بازی بر می‌گردیم تا برای بدست آوردن جواز صعود به رقابت بپردازیم. ما توان تغییر نتیجه را داریم و می‌توانیم برای آن بجنگیم."

در همین حال والورده فکرش را به لالیگا متوجه ساخته اما او امیدوار است که رئال مادرید بتواند برتری دو امتیازی بارسلونا در لالیگا را نیز کنار بزند.

او می‌گوید: "ما باید برای بقیه فصل تمرینات خود را سخت ادامه دهیم و در لیگ برنده شویم. من مشتاقانه منتظر هستم که این پیراهن را دوباره بپوشم و نشان دهم که چرا ما اینجا هستیم و برای هدف قهرمان بودن می‌جنگیم."

ستاره اروگوئه‌ای خوشحال است که پس از دو ماه قرنطینه به خاطر کرونا ویروس دوباره در جمع هم تیمی‌های خود قرار گرفته است.

والورده گفت: "خوشحالم که هم تیمی‌هایم را دوباره می‌بینم و می‌توانم از زمین تمرین به زیبایی لذت ببرم."

والورده اظهار داشت: "ما واقعاً از اشتراک گفتگوها و جلسات تمرینی غافل نشدیم و واقعاً ممنونیم که می‌توانیم از یک مرحله به مرحله دیگر پیشرفت کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала