Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستفالن بدون دیوار زرد میزبان بایرن

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران بروسیا دورتموند Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
هواداران بروسیا دورتموند  Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بوروسیادورتموند فردا شب در ورزشگاه خانگی‌اش از بایرن مونیخ در چارچوب بازی‌های بوندس‌لیگا میزبانی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه سگنال ادونا پارک بزرگترین استادیوم فوتبال آلمان که در آن دیوار زدر یکی از الزامات محسوب می‌شود، در تمام مسابقات حضور کامل هوادارانش را شاهد بوده و پرشور ظاهر شده است. در حالی‌که این ورزشگاه ظرفیت 81.365 تماشاگر را دارد برخلاف انتظارها این بار در بازی حساس و جذاب کلاسیکر بوروسیا دورتموند مقابل بایرن مونیخ بدون دیوار زرد و هواداران ظاهر خواهد شد.

در حالی‌که بازی‌های بوندس لیگا پشت درهای بسته انجام می‌شود در 2 هفته برگزاری این رقابت‌ها فقط 3 پیروزی خانگی تا کنون به دست آمده که دورتموند 4-0 مقابل شالکه، بایرن 5-2 مقابل اینتراخت فرانکفورت و هرتابرلین 4-0 مقابل یونین برلین برنده شدند.

اما حضور نیافتن هواداران پرشور دورتموند در ورزشگاه آیا تاثیری روی بازی این تیم در بازی فردا شب خواهد داشت یا خیر؟ زیرا شاگردان لوسین فاوره از رقیب بزرگ شان 4 امتیاز عقب هستند.

دیوار زرد درست در گالری جنوبی ورزشگاه واقع شده که شبیه به یک دیوار عمودی است و تقریباً 25000 هوادار دورتموند در آنجا قرار می‌گیرند و یک محیط بسیار چشمگیر را ایجاد می‌کنند. برای برخی، این بهترین ایستگاه تفریحی در اروپا است و این سه شنبه اما به دلیل همه‌گیری کرونا ویروس مثل بقیه ورزشگاه‌ها خالی خواهد بود.

فاوره مربی دورتموند می‌داند که "بازی پشت درهای بسته بازی متفاوتی است، حتی برای کسی که به عنوان بازدید کننده بازی می‌کند. و هانسي فليك سرمربی بایرن می‌گوید: "بدون تردید هوادران را از دست خواهیم داد. این محیط می‌تواند به یک تیم و تیم دیگر بال بدهد اما همه ما باید سازگار شویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала