Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج تصمیم مهم زیدان برای قهرمانی در لالیگا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید برای رسیدن به جام قهرمانی لالیگا باید پنج تصمیم بزرگ را روی دست بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، با بازگشت فوتبال رئال مادرید در حال آماده شدن برای کسب قهرمانی در لالیگا است اما پیش از این کار زین الدین زیدان پنج تصمیم مهم روی میز کارش دارد.

این تصمیمات مهم خواهند بود که تلاش‌های رئال برای دستیابی به ربودن عنوان قهرمانی از بارسلونا محسوب می‌شود اگرچه در حال حاضر این تیم دو امتیاز کمتر از بلوگرانا دارد.

شکل گیری

زیدان عاشق سیستم 4-3-3 است و شرایط ممکن به شما نشان دهد که قادر خواهد بود بار دیگر از آن استفاده نماید. این عوامل بازده مربوطه ادن هازارد و مارکو آسنسیو است.

دو فوتبالیست هجومی که می‌توانند در کنار کریم بنزما دست نخورده یک ترکیب خوبِ رو به جلو را تشکیل دهند.

 

هازارد و آسنسیو

بازگشت ستاره بلجیمی مطمئناً وینیسیوس جونیور را به نیمکت می‌فرستد در حالی که آسنسیو مجبور است با گرت بیل، لوکاس وازکز و رودریگو رقابت نماید.

انتظار نمی‌رود که سایر بازیکنان پیش‌رو چون لوکا یوویچ، ماریانو و براهیم به خصوص با مصدومیت یوویچ ،بازی زیادی انجام دهند.

 

سه یا چهار در خط میانی؟

حمله به ستیزها در انتخاب هافبک زیدان تأثیر می‌گذارد.

اگر زیدان در مرکز زمین سه نفره انتخاب کند مطمئناً کاسمیرو هافبک نگهدارنده سه گانه خواهد بود.

فده والورده جایی را در كنار او تضمین می‌كند اما زیدان باید بین لوكا مودریچ و تونی كروس تصمیم بگیرد در حالی كه ستاره آلمانی این مزیت را داراست. اما اگر مربی فرانسوی از چهار خط میانی استفاده کند این باعث می‌شود فضایی برای ایسکو باز شود تا تیم 4-4-2 بازی نماید، سیستمی که در آن بازیکن اسپانیایی دید بهترین بازی‌های فوتبال خود را زیر نظر زیدان در طول رقابت‌های لیگ قهرمانان 2016/17 انجام داد.

 

مارسلو یا مندی؟

در دفاع از تیبو کورتوا دروازه بان اول انتخابی این باشگاه کمتر تردید وجود دارد و تنها سؤالی که باقی می‌ماند این است که چه کسی استقلال بین مارسلو و فرلاند مندی خواهد بود.

مندی 22 بازی انجام داده و بازیکن برزیلی در فصل 2019/20 تنها 19 بار به میدان رفته، اگرچه مارسلو برای فُرم خود تلاش کرده است.

 

چرخش و پنج جایگزین

با اعمال تغییر قانون که 5 تعویض را در هر مسابقه اجازه می‌دهد، زیدان باید چرخش و تغییرات تاکتیکی خود را تطبیق دهد که می‌تواند در شکل‌گیری تأثیر بگذارد.

مصدومیت باعث شد تا تیم زیدان با نتیجه 4-1 در سوپرجام اسپانیا در جده ببازد و ممکن است یک بار دیگر ظاهر این نتیجه تکرار شود به خصوص با مصدومیت استخوانی یوویچ.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала