Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گابی دستیار سمیئونه می‌شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر گابی فرناندز آرناس و دیگو سمیئونه Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Атлетико"
گابی فرناندز آرناس و دیگو سمیئونه  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گابی فرناندز بازیکن فعلی تیم السدقطر فصل آینده دستیار دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، با این که قبلاً مشخص شده بود "بورگوس" آلمانی در پایان دوران فوتبالی خود دستیار دیگو سیمئونه می‌شود اما اکنون خبرهایی نشر شده که گابی فرناندز جایگزین دروازه‌بان سابق تیم اتلتیکو مادرید خواهد شد.

گابی با داشتن چند سال نمایندگی از اتلتیکو همچنان به عنوان هوادار محبوب و نماد این باشگاه شناخته می‌شود علاوه بر این رابطه خوب و قوی با سیمئونه دارد.

بعد از ظهر دوشنبه رافا سهولکویو سردبیر رادیو مارکا تأیید کرد که گابی پس از انقضای قراردادش با السد در تاریخ 30 جون، از ابتدای فصل آینده سمت دستیار مربی را خواهد گرفت.

گابی هنوز نشانه‌های مربیگری کامل خود را در اختیار ندارد اما این مسئله برای او جدی نخواهد بود که بتواند به عضویت اصلی پشت صحنه تیم با سیمئونه تبدیل شود شامل نلسون ویواس نیز خواهد بود.

سیمئونه به کاپیتان اسپانیایی سابق تیمش کاملاً اعتماد دارد و در حالی که "مانولو گارسیا کوئیلون" وکیل گابی این گمانه زنی‌ها را انکار کرد اما زمان خواهد گفت که آیا این زوج بار دیگر روابط خود را با ظرفیت حرفه‌ای ادامه خواهند داد یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала