Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا نمی‌تواند در سانتیاگو برنابئو موثر باشد

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی سابقه‌دار آلمانی به سران باشگاه رئال مادرید پیشنهاد کرده که به جای پل پوگبال، به دنبال بازیکنی باشد که برای این تیم فداکاری کند.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از سایت »گل»، اولی اشتیلیکه،‌ هافبک پیشین رئال مادرید و مربی باسابقه آلمانی‌ها در مصاحبه‌ای عنوان کرد که سران این باشگاه مادرید باید به دنبال بازیکنان خاکی و فروتن برود و دور ستاره‌های مغرور را خط بکشد. وی معتقد است که پوگبا روحیه درست برای تاثیرگذاری در سانتیاگو برنابئو را ندارد و نمی‌تواند تاثیر مثبتی در رئال مادرید داشته باشد.

پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
شیاطین سرخ چشم انتظار چراغ سبز پوگبا
 او در خصوص انتقال پوگبا که جدیدا در رسانه‌ها به رئال مادرید لینک شده اظهارنظر کرد و به انتقاد از رفتار ستاره فرانسوی پرداخت. اشتیلیکه در این خصوص بیان داشت:«اگر شما می‌خواهید دوباره ایده کهکشانی‌ها را کلید بزنید بله او را بخرید ولی من علاقه دارم تا رئال بازیکنانی فروتن با استعداد بالا که ظرفیت فداکاری برای تیم را دارند را خریداری کند.»

پوگبا در سال‌های اخیر به درهای خروج منچستریونایتد نزدیک شده و بسیاری از علاقه پوگبا به ترک شیاطین سرخ سخن می‌گویند. البته یوونتوس گزینه اصلی پوگبا به نظر می‌رسد ولی همیشه سخن رئال و پوگبا در رسانه‌ها مطرح بوده و باید دید چه اتفاقی برای ستاره فرانسوی رخ می‌دهد.

اشتیلیکه در زمان بازیگری خود برای رئال مادرید موفق شد 3 بار قهرمان اسپانیا شود و جام‌های زیادی را در دهه 70 و 80 میلادی با کهکشانی‌ها بدست آورد. وی در تیم‌های پایه کشور آلمان مربیگری کرده و هدایت باشگاه‌های عربی نیز در کارنامه خود دارد. در سال‌های 2014 تا 2017 نیز وی مربی تیم ملی کوریای جنوبی بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала