Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

400 هوادار فوتبال در فرانسه قرنطینه را شکستند

© REUTERS / Gonzalo FuentesSoccer Football - World Cup - Semi-Final - France vs Belgium - Paris, France, July 10, 2018 - France fans react on the Champs-Elysees after defeating Belgium in their World Cup semi-final match
Soccer Football - World Cup - Semi-Final - France vs Belgium - Paris, France, July 10, 2018 - France fans react on the Champs-Elysees after defeating Belgium in their World Cup semi-final match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برگزاری دیدار غیرقانونی اما محلی در فرانسه که 400 تن در آن به میدان رفتند، انتقادات مسولین را به دنبال داشته است.

برگزاری دیدار غیرقانونی اما محلی در فرانسه که 400 تن در آن به میدان رفتند، انتقادات مسولین را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود ممنوعیت اجتماعات عمومی به دلیل کروناویروس تیم‌های فوتبال محلی "نئوهوف" و هَوتِه پِیِه‌رِه" بازی را برگزار کردند که در آن اجتماع عظیم 400 نفری از افراد محلی وارد زمین شدند.

این مسابقه که روز یکشنبه برگزار شد از سوی مقامات فرانسوی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته که می‌گویند "غیرقانونی" است زیرا در حال حاضر هر تجمع با حضور بیش از 10 نفر در این کشور ممنوع می‌باشد.

این اقدام باعث حیرت فرانسه شده و حتی یک متخصص ویروس "پروفسور گیلبرت دری" که در بیمارستان پاریس کار می‌کند برای ابراز نارضایتی خود به توییتر رفته و این واقعه را "بمب ویروس" بالقوه خواند.

در همین حال مقامات قول داده‌اند كه افراد درگیر را مورد بازپرسی و مجازات قرار خواهند داد.

طبق گزارش‌ها به تعداد 400 هوادار بعد از گلزنی وارد زمین شدند بدون در نظرداشت فاصله اجتماعی در كنار هم آنرا جشن گرفتند.

پیش از این اتفاق، کارگران شهر پُست‌های هدفمند را در ورزشگاه‌های مختلف این منطقه حذف کرده بودند اما به دلایل نامعلومی کسانی که در ورزشگاه پاکو-ماتئو قرار دارند، موارد قانونی را در نظر نگرفتند.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که که بین 300 تا 400 هوادار برای تماشای بازی حضور داشتند و علی‌رغم حضور پولیس در آنجا، آنان قادر به جلوگیری از تجمع نشدند زیرا بسیاری از مردم از گوش دادن به حرف آنان خودداری کردند.

فرانسه شروع به کم کردن اقدامات قرنطینه كرد اما شهر استراسبورگ و كل شرق این كشور در منطقه سرخ باقی مانده‌اند، جایی كه ظاهراً اقدامات محكوم كردن به گونه سخت‌تر جریان دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات منتخب محلی در استراسبورگ نسبت به بازی‌های غیرقانونی فوتبال خشمگین هستند.

سرژ اوئلر مسئول منتخب ورزش در استراسبورگ اظهار داشت: "بازیکنان تیم‌های فوتبال "نئوهوف" و هَوتِه پِیِه‌رِه" در زمینی در منطقه دیگر دیدار کردند. آنچه که این هفته اتفاق افتاد غیرمسئولانه و جدی است فراتر از پیشی بینی‌هاست. ما به عنوان مقامات منتخب مسول استیم که کاملاً جدی عمل کنیم. اگر بعد از مشاهده معلوم شود سرپرستان باشگاه در این امر شرکت کرده‌اند بدیهی است که پاسخ متناسب وجود خواهد داشت."

وی در صفحه فیسبوک‌اش نوشت: کوید 19 نقطه نظر نیست بلکه یک سم است بیایید به گونه احمقانه و کورکورانه به دام مرگ نرویم."

این در حالیست که هیچ کدام از باشگاه‌ها درباره این مسابقه تا کنون اظهار نظری نکرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала