Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه کلاسیکر؛ هالند یا لواندوفسکی؟

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که سه‌شنبه شب دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف هم خواهند رفت اما هالند – لواندوفسکی قبل از کلاسیکر مقایسه نمی‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، مقایسه ارلینگ هالند با رابرت لواندوفسکی زودرس به نظر می‌رسد و هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ این کار را پیش از درگیری بالای جدول بوندس لیگا گفت.

طبق گفته هانسی فلیک هنوز ارلینگ هالند را نمی‌توان با رابرت لواندوفسکی مقایسه کرد.

هالند از زمان پیوستنش به دورتموند در جنوری عملکرد درخشان خود را ادامه داده و همچنان فُرم ‌ای را که در نیمه اول فصل برای سالزبورگ نشان داد، ادامه خواهد یافت.

این بازیکن 19 ساله در 10 بازی بوندس لیگا 10 گل به ثمر رسانده و دورتموند را نیز در مسابقه برای رسیدن تا قهرمانی کمک خواهد نمود.

تیم لوسین فاوره با چهار امتیاز کمتر پشت سر بایرن قرار دارد و سه شنبه شب در حالی‌که کلاسیکر پشت درهای بسته برگزار می‌شود، میبان رقیبش خوهد بود.

فُرم هالند به عنوان یک مسابقه احتمالی با لواندوفسکی شناخته شده که 41 گل خود در این فصل را در همه رقابت‌ها در پیروزی 5-2 بایرن برابر اینتراخت فرانکفورت در روز شنبه به ثمر رساند اما هنوز فلیک معتقد است خیلی زود برای چنین مقایسه‌هایی است.

فلیک میگوید: هالند هنوز "حریص، عظیم و چابک" نیست.

فلیک به خبرنگاران گفت: "این فصل اول [هالند] است بنابراین مقایسه او در حال حاضر خیلی زود است." "رابرت در سال‌های اخیر همیشه در سطح جهانی بوده اما هالند یک استعداد بزرگ است. او یک بازیکن جوان و یک گل‌زن بزرگ می‌باشد که می‌خواهد تمام کننده باشد.

این مرد افزود: او یک دینامیک درخشان دارد. او حریص است، به اندازه‌ای عظیم هنوز هم چابک است اما ما فقط باید مراقب او باشیم."

فلیک که پیش بینی عملکرد مقاومت انعطاف پذیر دورتموند را دارد همچنین به دلیل وقوع بحران کروناوییروس از ویژگی‌های بازی در چنین مسابقه محوری در مقابل هیچ هواداری اذعان کرد.

فلیک اظهار داشت: "این یک بازی بسیار خاص است. از او خواسته شد که آیا بازی کردن پشت درهای بسته می‌تواند مزیتی برای بایرن داشته باشد. جو می‌تواند به هر تیم الهام بخش باشد. این در مورد نحوه مقابله با آن است. شما باید شرایط فعلی را بپذیرید. شما نمی‌توانید بهانه‌ای را جستجو کنید، ما باید برنامه مسابقه را اجرا کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала