Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی پیشنهاد بارسا، یووه و سیتی را برای اودوارد رد کرد

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پی‌اس‌جی پیشنهادات باشگاه‌های برتر اروپا چون منچسترسیتی، بارسا و یووه را به خاطر اودورارد میچوت رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن به اودوارد میچوت بازیکن تیم جوانان خود پیشنهاد ارائه کرده تا بتواند او را از چنگال بارسلونا، منچسترسیتی و یوونتوس نجات دهد.

تیم فرانسوی بیش از دو هفته در حال مذاکره با این بازیکن 17 ساله بوده‌ و اطمینان دارد که می‌تواند او را به اولین معامله حرفه‌ای اش محک بزند.

پی‌اس‌جی یک قرارداد سه ساله به هافبک ارائه می‌دهد که یکی از با ارزش‌ترین استعدادهای سیستم جوانان این باشگاه به شمار می‌رود.

میچوت با ستاره تیم اول مارکو وراتی مقایسه شده و از قبل فراخوانده شده تا با تیم توماس توخل تمرین کند.

سایت "گل" گزارش کرده که میچوت ترجیح می‌دهد در لیگ قهرمانان اروپا باقی بماند تا اینکه با یکی از برترین تیم‌های اروپایی قهرمان شود.

گزارش شده که بارسلونا در ماه اکتبر سال گذشته رویکردی ایجاد کرده در حالی که گفته می‌شود سرمربی سیتی پپ گواردیولا یک هوادار است و مشتاق لباس لیگ برتر بود که فوراً او را فاش کند.

View this post on Instagram

Only football ⚽️🧠

A post shared by Edouard Michut (@e.michut) on

فیلیپ لامبولی نماینده وی روز دوشنبه به لو پاریسین گفت: "ما خواهیم دید اما امیدواریم که در یک پروژه بلندپروازانه توافق نامه قرارداد پیدا کنیم."

میچوت تنها چشم انداز جوانی نیست که باشگاه پایتخت در حال مذاکره با او است.

سوماولا کولیبالی دروازه‌بان 16 ساله بیش از یک قرارداد سه ساله با سلسله مراتب باشگاه چندین جلسه داشته زیرا قرارداد فعلی وی در سال 2021 به پایان می‌رسد.

در همین حال ایوب یوسفی هافبک هجومی اسپانیایی و 17 ساله این شانس را برای شروع کار حرفه‌ای خود زیر نظر توماس توخل را رد کرده و به احتمال زیاد به لباس شخصی دیگر لیگ یک فرانسه می‌رود.

این سه نفر در لیگ‌های زیر 19 سال پی‌اس‌جی مرتب درخشیده‌اند در حالی که کولیبالی و یوسفی در این فصل در لیگ جوانان یوفا حضور داشتند.

علاوه بر این گفتگو با تِیِرنو بالده و کنی ناجِرا ادامه دارد. بالده همچنین ماندن در پاریس را در اولویت اصلی خود قرار داده اما تیم‌های لیگ 1 و باشگاه‌های لیگ برتری در هفته‌های اخیر در مورد شرایط او جستار کرده‌اند.

پی‌اس‌جی پپس از لغو این فصل لیگ 1 به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا طی سه سال اخیر برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمان رسید.

تیم توخل 11 بازی در ادامه فصل دارد و 12 امتیاز از تیم صدرنشین فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала