Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز «رافائل بنیتس» برای بازگشت به نیوکاسل

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل بنیتس
رافائل بنیتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل بنیتس که این روزها در چین مربیگری می‌کند ابراز تمایل کرده دوباره به نیوکاسل برگردد و این مرتبه با مالک جدید کار کند.

به گزارش اسپوتنیک، ارتباط بن‌سلمان با باشگاه نیوکاسل هر روز بیشتر می‌شود و فرآیند اداری انتقال سهام باشگاه از مایک اشلی آمریکایی به شاهزاده سعودی در مراحل آخر است. حالا که خبر رسیده یک شاهزاده پولدار قرار است وارد سنت جیمز پارک شود خیلی‌ها نیم‌نگاهی به این باشگاه انداخته‌اند تا بتوانند سمت‌های مختلف را عهده‌دار شوند.

Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
اعلام آمادگی پوچتینو برای هدایت نیوکاسل

رافائل بنیتس یکی ازآن مربیانی است که از حالا برای بازگشت چراغ سبز نشان داده و فعالیت رسانه‌ای خود را نیز در همین راستا آغاز کرده است. رافائل بنیتس که این روزها در چین برای تیم دالیان مربیگری می‌کند از گوشه و کنار و در رسانه‌ها تحرکات برای بازگشت به سنت جیمز پارک را آغاز کرده است.

وب‌سایت تلگراف انگلیس در گزارشی مدعی شده رافا برای اینکه به نیوکاسل بیاید منتظر قطعی شدن حضور بن‌سلمان در این تیم است تا برنامه‌هایش را برای شاهزاده سعودی ارسال کند. این نشریه در ادامه گزارش خود از قول بنتیس پیام داده که این مربی اسپانیایی لیست خرید خود را نیز آماده کرده است.

فهرستی که در نگاه اصلی گزینه‌هایی همچون رأس بارکلی و جان استونز در آن دیده می‌شود. این در شرایطی است که هنوز هیچ اتفاقی در خود باشگاه نیوکاسل به طور قطعی رخ نداده اما بنیتس سعی دارد با فعالیت رسانه‌ای سیگنال‌های مثبت به باشگاه بفرستد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала