کلید لاغری بدون رژیم های غذایی

© Fotolia / Stokketeکلید لاغری بدون رژیم های غذایی
کلید لاغری بدون رژیم های غذایی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولیت لاغر شدن بدن انسان را ژن جداگانه ای به عهده دارد.
  بهترین محصول طبیعی برای لاغر شدن نامبرده  شد - اسپوتنیک افغانستان
بهترین خوراکه های طبیعی برای لاغر شدن نامبرده شدند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله Cell، گروهی از دانشمندان انستیتوت بیوتکنولوژی مولکولی در اکادمی علوم اتریش دریافته اند، که مسئولیت لاغر شدن بدن انسان را یک ژن جداگانه به عهده دارد، که این به اختراع داروی هارمونی کمک خواهد کرد.

جوزف پنینگر، یکی از نویسندگان این تحقیق گفت: "بیشتر دانشمندان چاقی و ژنتیک چاقی را مطالعه می کنند. ما تنها تاکتیک ها را تغییر داده و لاغر شدن را مورد مطالعه قرار داده و زمینه جدیدی را برای تحقیقات باز کرده ایم.

این دانشمندان بانک اطلاعاتی مرکز ژنتیک استونی را مورد مطالعه قرار داده و گروهی از افراد را مشخص كردند، كه بدون توجه به غذایی كه می خورند، چربی در آنها رشد نمی كنند. این نویسندگان در میان آنها آغاز به جستجو برای نشانگرهای ژنتیکی رایج کردند.

همانطور که مشخص شد جهش ژن (لنفوم کیناز آناپلاستیک) ALK ممکن است مسئول لاغر شدن باشد. سرکوب سنتز آن طبق تحقیقات انجام شده می تواند منجر به تسریع در چربی سوزی شود.

مایکل ارتوفر، یکی از رهبران این مطالعه گفت: "ALK در زمینه سرطان بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است، اما در مورد نقش بیولوژیکی این ژن در بیرون از این زمینه، اطلاعات کمی وجود دارد".

آزمایشات روی حیوانات و حشرات نشان داده است، که غیرفعال کردن ALK در هیپوتالاموس، که به عنوان نقطه اصلی هماهنگی متابولیک ذکر شده است، منجر به چربی سوزی می شود.

دانشمندان معتقدند، که مطالعه دقیق این ژن می تواند علم را به دوران جدیدی در مبارزه با چاقی سوق دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала