دیدار اشرف غنی با معاونین

© Photo / FB/ARGدیدار اشرف غنی با معاونین
دیدار اشرف غنی با معاونین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور غنی با معاونین ریاست جمهوری در رابطه به پروسه صلح بحث نمود.

به گزارش اسپوتنیک، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، امروز، (26مه)در ارگ ریاست جمهوری با امرالله صالح معاون اول و محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، دیدار کرد.

خلیلزاد با غنی دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
دیدار رئیس جمهور غنی با خلیلزاد

نشریه ارگ اعلام کرده است که آقای غنی با معاونین ریاست جمهوری، در رابطه به پروسه صلح، آتش‌بس، آغاز روند رهایی یکهزار زندانی طالب در ایام عید، بخاطر دوام آتش‌بس و آغاز هرچه زودتر مذاکرات مستقیم میان دولت جمهوری اسلامی افغانستان و گروه طالبان، با آنان بحث و تبادل نظر نمود.
پیش از این آقای غنی به منزل حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان و عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی رفت و عید سعید فطر را به آنان تبریک گفت.
اشرف غنی ضمن احوال پرسی و تبریک گفتن عید سعید فطر، با آنان در خصوص اقدامات در پروسه صلح، آتش بس و رهایی زندانیان طالبان و دولت افغانستان بحث و تبادل نظر کرد.
گفتنی است که گروه طالبان روز یکشنبه اعلام کرد که به مناسبت عید سعید فطر، سه روز عید آتش بس برقرار می‌کند. این اقدام با استقبال دولت افغانستان روبرو شد و ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که دو هزار زندانی گروه طالبان در پاسخ به اعلام آتش‌بس سه روزه گروه طالبان از زندان‌ها آزاد می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала