Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتو اکیدا خبر داد که می‌ماند

© AFP 2023 / LLUIS GENEآرتور ملو بازیکن بارسلونا
آرتور ملو بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورملو بازیکن برزیلی بارسلونا به طور رسمی باشگاه یوونتوس و تیم فعلی‌اش را اطلاع داده که نمی‌خواهد تیمش را ترک نماید.

به گزارش اسپوتنیک، این‌که آرتور ملو می‌خواهد در بارسلونا بماند چیز جدیدی نیست زیرا او در چندین نوبت از جمله بیانیه عمومی در 29 اپریل گفته بود اما در روزهای اخیر وی با ارسال پیام رسمی به دو باشگاه بارسا و یوونتوس این موضوع را روشن کرده است.

باشگاه ایتالیایی بیش از یک ماه است که تلاش می‌کند او را راضی نماید اما طبق گزارش موندو دپورتیوو یکشنبه گذشته تماس مستقیم با فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی بیانکونری برقرار شد. با فشار پدر آرتور که به عنوان نماینده وی عمل می‌کند از یووه "بخاطر علاقه زیادش برای به دست آوردن این بازیکن تشکر کرد اما به نماینده یووه گفت که آرزوی آرتور تنها ادامه کار در بارسا است."

روز بعد (دوشنبه) جلسه ای در "سیوتات اسپورتیوا ده سانت خوان دسپی" بین پدر و برادر آرتور از یک سو و اریک آبیدال دبیر فنی بارسا و معاون وی رامون برگزار شد. در این اجلاس آنها آنچه را که یوونتوس به آنها اطلاع داده بود به بارسا و قصد سفرشان برای ترک بارسا در پایان فصل را اطلاع دادند و تصدیق کردند که آرتور بارسلونا را ترک نمی‌کند.

حال باید دید که چگونه این عملیات برای خرید میرالم پیانیچ که پیش از این با چراغ سبز یوونتوس به بارسا گفت "بله" تعریف شده است. سایر بازیکنان مدنظر می‌توانند وارد شوند هرچند که ستاره بوسنیایی شرط محکم باشگاه کاتالونیایی است جایی که منتفی نیست و امضا بدون مبادله انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала