Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه و چشمکی دیگر به رئال

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه باری دیگر به شایعات انتقال خود به باشگاه رئال مادرید و حضور در این تیم دامن زد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره جوان پاری سن جرمن تاکید کرد که دوست دارد توپ طلا را به دست آورد اما برای رسیدن به آن احساس بی‌تابی نمی‌کند. او با بیان این‌که زیدان و رونالدو الگوهای او هستند بار دیگر به حضور در رئال چراغ سبز نشان داد.

به نقل از دیلی میرور، کیلیان ام‌باپه از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن جرمن بازی می کند. او مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است و احتمال حضورش در این تیم زیاد است.

ام‌باپه درباره رسیدن به توپ طلا گفت: "بسیار زیبا خواهد بود اگر بتوانم توپ طلا را به دست آورم اما باید بگویم که این جایزه باعث نمی‌شود که خواب من آشفته شود و همواره به آن فکر کنم. قرار نیست که امسال یا سال بعد به آن دست پیدا کنم."

او ادامه داد: "موفقیت پاری سن جرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه همواره اولویت من بوده است و بعد از آن به جایزه های فردی توجه خواهم کرد. من هم در پاری سن جرمن و هم در تیم ملی در کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه ای بازی می کنم و همواره سعی کرده ام که از آنها یاد بگیرم."

او درباره الگوی بزرگ خود گفت: "الگوی بزرگ من از دوران کودکی زیدان بوده است و بعد از او رونالدو است که توانسته به همه چیز برسد و هنوز هم از بهترین ها است. هم زیدان و هم رونالدو تاریخ‌ساز بوده اند و من هم می خواهم در راه آنها حرکت کنم."

ام‌باپه از علاقه زیاد خود برای کمک به کودکان گفت "کودکان رویاهای زیادی دارند و دوست دارم که به آنها برای برآورده شدن این رویاها کمک کنم به ویژه اینکه بسیاری از آنها چنین توانایی را هم دارند اما شاید چون پول ندارند از رسیدن به رویاهای خود باز می‌مانند. وقتی بچه بودم همواره به الگوی خود نگاه می کردم. الان نمی خواهم که کودکان تنها به من نگاه کنند بلکه می خواهم که کنارشان باشم تا آنها را در رسیدن به رویاهای‌شان کمک کنم."

ام‌باپه درباره بوندسلیگا بدون تماشاگر گفت: "تماشاگران جزئی از فوتبال هستند و بدون آنها بازی کردن سخت است با این حال باید به این شرایط عادت کرد و چاره ای جز آن نیست."

او در پایان درباره لیگ جزیره هم گفت: "در  فصل جاری که لیورپول ماشین گلزنی و پیروزی بوده است. این تیم نشان داده است که پیروزی آسان است این درحالی است که عکس آن درست است. لیورپول مربی بسیار بزرگی دارد و خیره کننده ظاهر شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала