Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با میگ میگ جدید فوتبال آشنا شوید + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلفونسه دیویس مدافع کناری بایرن مونیخ سرعتی بی‌نظیر در دوئل با ارلینگ هالند از خود نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب‌سایت رسمی بوندس‌لیگا و وب‌سایت گُل، دیویس 19 ساله روز گذشته در جریان برد 1-0 بایرن مونیخ مقابل دورتموند مجددا برای تیمش خوش درخشید. در یک لحظه از نیمه اول و در حالی که تصور می شد ارلینگ هالند در مصافی تک به تک با مانوئل نویر قرار خواهد گرفت، مدافع کانادایی باواریایی ها با سرعت بالای خود همه بینندگان را غافلگیر کرد. البته این شتاب تند و تیز برای مولر جای تعجب نداشت.

توماس مولر با مقایسه آلفونسو دیویس با شخصیت کارتونی «Road Runner» یا همان «میگ میگ» به تمجید از سرعت خیره کننده هم تیمی خود پرداخته است. 

"آلفونسو بازیکن خوش قلبی است که قدرت زیادی دارد یا بهتر است بگویم قدرت بسیار بالایی دارد. گاهی در بهترین پست خودش درون زمین حضور ندارد ولی وقتی ببیند فرصت دارد، به یار حریف می رسد. میگ میگِ بایرن مونیخ می آید و توپ ربایی می کند! "

مولر همچنین به ستایش از یاشوا کیمیش به خاطر گل زیبای این بازیکن به رومن بورکی پرداخت.

"فکر می کنم توپ خیلی در هوا بود ولی من از همان ابتدا حس خوبی داشتم چون بورکی دروازه بان خوبی است اما یکی از نقاط قوت او این است که یکی-دو قدم از دروازه فاصله می گیرد، شاید به خاطر این که دستان بلندی ندارد و به همین خاطر تلاش کرد با جلو آمدن زاویه را تنگ کند. یاشوا متوجه این قضیه شد و گل زیبایی به ثمر رساند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала