خسارت ناشی از کاهش ارزش پول؛ چینایی‌ها شروع به خرید مسکن‌ها در سراسر جهان کردند

CC0 / Pixabay / خسارت ناشی از کاهش ارزش پول؛ چینایی‌ها شروع به خرید مسکن‌ها در سراسر جهان کردند
خسارت ناشی از کاهش ارزش پول؛ چینایی‌ها شروع به خرید مسکن‌ها در سراسر جهان کردند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه امریکایی می‌گوید که شهروندان ثروتمند چین پس از تثبیت اوضاع با گسترش کووید-19 به بازار جهانی املاک و مستغلات بازگشتند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه امریکایی بلومبرگ می‌گوید که ثروتمندان چینایی شروع به خرید مسکن گران قیمت در کشور و در سراسر جهان کردند. آنها مسکن‌های گران قیمت را در خود چین، سنگاپور، استرالیا، نیوزیلند، کوریای جنوبی و سایر کشورها برای جلوگیری از خسارت مالی ناشی از کاهش ارزش پول (یوان) خریداری می‌کنند.

دادن اقامت دایمی در روسیه در بدل خرید املاک - اسپوتنیک افغانستان
دادن اقامت دایمی در روسیه در بدل خرید املاک

به گفته این رسانه معاملات از راه دور انجام می‌شود. خریداران با استفاده از عکس‌ها و تورهای خانگی مجازی گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنند.

طبق گزارش بنگاه املاک ملی (Juwai Iqi) تقاضای چینایی‌ها برای املاک و مستغلات در کوریای جنوبی در سه ماه اول سال 2020 میلادی در مقایسه با سه ماه قبلی 180 درصد افزایش یافته است. در نیوزیلند افزایش 75 درصدی تعداد تماس به خاطر خرید مسکن‌ها ثبت شده است. در بریتانیا و امریکا برعکس، تقاضای مشتریان چینایی به ترتیب 32 و 18 درصد کاهش یافته است.

به گفته تحلیلگران، تقاضای زیاد برای خرید مسکن‌های گران قیمت باعث افزایش قیمت آن در چین می‌شود و از سقوط قیمت در سایر کشورها جلوگیری می‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که در ماه اپریل سال روان شهروندان روسیه از نظر تعداد املاک و مستغلات خریداری شده در ترکیه از چینایی‌ها پیشی گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала