Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌ودرِ پول دوست بدون ماسک جنجال آفرید + ویدیو

© AFP 2023 / Frederic J. Brown Американский боксер Флойд Мэйуэзер
Американский боксер Флойд Мэйуэзер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلوید می‌ودر بوکسور نام آشنای جهان در حالی‌که آخر هفته در یک کلوپ شبانه بدون در نظرداشت توصیه‌های بهداشتی حضور یافت جنجال آفرید.

فیلمی از فلوید می‌ویدر در حالی نشر شده که او در یک کلوپ شبانه بدون در نظر داشت توصیه‌های بهداشتی و بدون تجهیزات محافظ و یا فاصله اجتماعی در حال لذت بردن از مهمانی است و به همین دلیل مورد انتقاد قرار گرفته است.

وی پس از برداشته شدن محدودیت‌های قرنطینه در آخر هفته در مهمانی که در "آریزونا" برگزار شده بود حضور یافت.

جیم لین شهردار اسکاتسدیل این مشت زن 43 ساله را مورد هجوم قرار داد و به TMZ اسپورتس گفت: "تصاویر از شهر قدیمی اسکاتسدیل  دراین هفته نگران کننده است و صراحتاً عدم عقل سلیم و مسئولیت مدنی را نشان می‌دهد.

مشاغل و حامیان آن‌ها باید بدانند که بطور جداگانه هر یک در بهداشت شخصی، فاصله اجتماعی و حسن نیت خود نقش کاملی ایفا می‌کنیم و هرکدام از ما نیز از نظر جسمی و اقتصادی نیز نقش مهمی در سلامت شهر خود داریم. این بیماری بین افراد شیوع کرده و اقدامات شخصی مشخص می‌کند که راهنمایی‌های بهداشت عمومی در برطرف کردن شیوع کوید19 مؤثر است یا خیر."

صحنه‌های موجود در کلوپ شبانه عجیب و غریب به نظر می‌رسید زیرا بخش اعظمی از جهان با رهنمودهای سخت فاصله اجتماعی در جای خود قرار دارند اما می وی‌در با همراهانش در این کلوپ بدون ماسک، دستکش یا دنده PPE در چشم مورد توجه قرار گرفت.

این تجمع‌ها در آخر هفته اتفاق افتاد که تعداد کرونایی‌ها در ایالات متحده از مرز 97.000 فراتر رفت و تعداد پرونده‌ها 1.6 میلیون نفر گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала