Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین و سون مصدومیت شان تمام شده است

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آقای خاص از رفع‌شدن مصدومیت ستاره‌های خط حمله تیم اش برای ادامه رقابت‌های فوتبال باشگاهی انگلیس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسکای، همسترینگ کین در بازی با ساوتهمپتون در ابتدای سال میلادی جاری آسیب دید و دست سون در بازی با استون ویلا شکست. انتظار می رفت هر دو بازیکن باقی فصل 20-2019 را از دست بدهند ولی شیوع ویروس کرونا این فرصت را به آن ها داده است تا در مسابقات پایانی فصل تیم شان را همراهی کنند. علاوه بر این دو، دله آلی، موسی سیسوکو، استیون برخواین و اریک لاملا هم از شر مصدومیت خلاص شدند ولی باید تمرینات خوبی را برای کسب آمادگی جسمانی خود پشت سر بگذارند.

"در حال حاضر نمی توانم بگویم آماده بازی کردن هستند چون رهایی از یک مصدومیت و آماده شدن برای بازی کردن دو مفهوم جدا از هم هستند. مثلا فکر می کنم هری پنج ماه فوتبال بازی نکرده است ولی خب، هیچ کدام از آن ها دیگر مصدوم نیست. در حال تمرین کردن هستند و ما فعلا فقط تمرین می کنیم. تمرین محدودیت های زیادی دارد. نمی توانیم رقابت کنیم، نبرد یک در برابر یک داشته باشیم. باید فاصله مشخصی را رعایت کنیم و در این شرایط رقابت کردن میسر نیست. هری، سون، برخواین و سیسوکو همگی خوب هستند. فکر می کنم وقتی مقامات به ما اجازه بدهند عادی تمرین کنیم، ظرف چند هفته اوضاع مرتب خواهد شد. البته قطعا در آن وضعیت هم به نهایت پتانسیل شان نمی رسند چون در حال حاضر چنین چیزی برای هیچکس مقدور نیست. قطعا حس خیلی خوبی برای ما دارد چون ما دوره قبلی را با شکست مقابل لایپزیش به پایان رساندیم، جایی که برای تشکیل دادن یک تیم یازده نفره مخصوصا در فاز تهاجمی به معنای واقعی به دردسر افتادیم و حالا لاملا، سون، دله، هری کین و برخواین همگی آماده هستند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала