Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلاخره پوگبا و فرناندز هواداران را خوشحال کردند + عکس

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هفته جاری و در مجموعه تمرینی کارینگتون پل پوگبا و برونو فرناندز به دیگر بازیکنان پیوستند و مثل دیگران در گروه‌های کوچک تمرین کردند.

پس از نشر تصاویر پل پوگبا در كنار برونو فرناندز، سرانجام هواداران منچستریونایتد باور کردند که این دو بازیکن کنار هم تمرین می‌كنند.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته جاری و در مجموعه تمرینی کارینگتون پل پوگبا و برونو فرناندز به دیگر بازیکنان پیوستند و مثل دیگران در گروه‌های کوچک تمرین کردند.

A post shared by Manchester United (@manchesterunited) on

فرناندز از زمانی که با 48 میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به من‌یونایتد پیوسته ستاره بزرگی برای شیاطین سرخ بوده است. بازیگر پرتگالی قبل از توقف لیگ برتر سه گل و چهار پاس گل داشت اما هواداران به دلیل مصدومیت پوگبا شانس نداشتند که او را با فرناندز در میانه زمین کنارهم ببینند.

با این حال آخرین اخبار کوتاه از کارینگتون به هواداران چیزی داده شده تا از آن هیجان زده شوند.

به طور خاص یک تصویر نشان می‌دهد که برنده جام جهانی فرانسه با نگاهی به فرناندز که قبل از جلسه در کنار هم قرار گرفته بودند، توجه می‌کند.

یکی از حامیان وی در توئیتر نوشت: "سرانجام ما عکس‌های تمرینی پل پوگبا و برونو فرناندز را می‌بینیم. لیگ باید زود از سر گرفته شود."

دیگری افزود: "سرانجام ما عکس خوبی از برونو فرناندز در کنار پل پوگبا داریم ."

در کنار تعدادی از ایموجی قلب یکی از هواداران نگاشت: "به گونه که پوگبا به فرناندز خیره شده نگاه کن."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала