تهدید رئیس‌جمهور ترامپ به تعطیل کردن شبکه‌های اجتماعی

© REUTERS / Leah Millisتهدید رئیس‌جمهور ترامپ به تعطیل کردن شبکه‌های اجتماعی
تهدید رئیس‌جمهور ترامپ به تعطیل کردن شبکه‌های اجتماعی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا شبکه‌های اجتماعی را به تعطیلی تهدید و از توئیتر به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در صفحه توییتر خود، شبکه‌های اجتماعی را به تعطیلی تهدید کرد.

ترامپ در این ارتباط گفته است: جمهوری خواهان احساس می‌کنند که شبکه‌های اجتماعی صدای محافظه کاران را ساکت می‌کند، اما قبل از اینکه اجازه دهیم که چنین اتفاقی بیافتد، ما با قدرت آن‌ها را به نظم و انضباط می‌کشانیم و یا حتی آن‌ها را تعطیل می‌کنیم.

وی در ادامه افزوده است که دیدیم که آن‌ها در سال 2016 میلادی چکار می‌کردند و در نهایت هم شکست خوردند، اما اجازه کارهای پیچیده‌تر را به آن‌ها نمی‌دهیم…

او در توییت دیگری ضمن اعلام مخالفت با رأی گیری پستی برای انتخابات ریاست جمهوری گفته است: نمی‌توانیم اجازه دهیم که بخش زیادی از رأی گیری‌ها پستی شود، چون برای همه امکان تقلب و سرقت آرا وجود خواهد داشت، هرکه بیشتر دزدی کند، اغلب هم برنده خواهد بود و به همین ترتیب نیز در شبکه‌های اجتماعی…

دونالد ترامپ در ادامه با اشاره به شبکه‌های اجتماعی و با لحنی دستوری گفته است: اقدامات خود را پاک و شفاف کنید، همین حالا!!

به تازگی اختلافات میان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا با رسانه محبوبش «توییتر» بالا گرفته و ترامپ توییتر را به مداخله در روند انتخاباتی 2020 متهم کرده می‌کند.

دعوا میان این دو بعد از آن بالا گرفت که ترامپ در انتقاد از تصمیم فرماندار دموکرات کالیفرنیا مبنی بر برگزاری انتخابات 2020 از طریق رأی گیری پُستی، پیام‌هایی در رد این شیوه از رأی گیری که به زعم وی با کلاهبرداری فرقی ندارد، منتشر کرد.

توییتر هم در یک نیم خط آبی رنگ که با علامت تعجب همراه بود؛ به طور ضمنی از 80 میلیون نفری که رئیس‌جمهور امریکا را در این رسانه اجتماعی دنبال می‌کنند، خواست که حرف‌های ترامپ را بدون مطالعه باور نکنند.

نتیجه آنکه ترامپ هم با یک توییت گزنده، این شبکه اجتماعی را به سرکوب آزادی بیان متهم کرد و مدعی شد که اجازه انجام چنین کاری را نمی‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала