Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لایپزیش 2 – هرتابرلین 2؛ تساوی بدموقع لایپزیش 10 نفره

© Sputnik / Wladimir AstapkowitschDer jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil.
Der jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی دو تیم فوتبال لایپزیش و هرتابرلین در هفته 28 بوندس‌لیگا تن به تساوی 2-2 دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیست‌وهشتمین هفته از بازی‌های بوندس‌لیگای آلمان دو تیم فوتبال آربی‌لایپزیش و هرتابرلین در ورزشگاه ردبول آره‌نا برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت این بازی 2-2 به فرجام رسید.

این بازی که می‌توانست لایپزیش را تا رده دوم بالا بکشد اما این تیم نتوانست از فرصت استفاده نماید و تن به تساوی داد که طی آن دو گل میزبان را کلوسترمن در دقیقه 24 و پاتریک شیک در دقیقه 68 گل‌زنی کردند در حالی‌که تیم حریف توسط گوریجیک در دقیقه 9 و پیاتیک در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

این در حالیست که هالستنبرگ در دقیقه63 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج گردید.

با این نتیجه میزبان 54 امتیازی شده و در مکان سوم باقی ماند در حالی‌که هرتابرلین 34 امتیازی شده و نتوانست جایگاه خود را بهتر بسازد وهمچنان یازدهم است.

هم اکنون 4 بازی دیگر به گونه همزمان آغاز شده که طی آن هوفن‌هایم - کلن، دوسلدورف – شالکه، آگزبورگ – پدربورن و یونین برلین – ماینتس به مصاف هم رفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала