Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گران‌ترین خریدِ تاریخ بارسا راهی نیوکاسل می‌شود؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه نیوکاسل که تا چند روز دیگر به ولیعهد عربستان سعودی تعلق خواهد گرفت، از حالا به دنبال خرید‌های بزرگ است و مذاکراتش را با فیلیپه کوتینیو آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد قرضی فیلیپه کوتینیو با بایرن مونیخ به زودی به پایان می‌رسد و این باشگاه تصمیم ندارد تا قرارداد او ار دایمی سازد و این بازیکن هم نمی‌خواهد دوباره به بارسلونا برگردد.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
کوتینیو دیگر برای بایرن بازی نمی‌کند

کوتینیو با توجه به این موضوع در آستانه جدایی از جمع کاتالان‌ها قرار دارد و برخی از باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال او هستند.

براساس گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه نیوکاسل که تا چند روز دیگر به شیخ سلمان ولیعهد عربستان سعودی، تعلق خواهد گرفت و سرمایه گذاری 300 میلیونی قرار است روی این باشگاه انجام دهد، به دنبال فیلیپه کوتینیو است و مدیران این تیم مذاکرات شان را با این بازیکن آغاز کرده اند.

در صورتی‌که دو طرف به نتیجۀ مطلوب برسند، مدیران این باشگاه وارد مذاکره با بارسلونا خواهند شد تا مجوز خروج این بازیکن را پس توافق بر روی مبلغ درخواستی این باشگاه، دریافت کنند.

کوتینیو در حال حاضر با مصدومیت مچ پا دست و پنجه نرم می کند و ممکن است در فصل جاری دیگر بازی نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала