طرف‌داران ترامپ: بایدن را گور کن

© Sputnik / Eva Marie Uzcategui /  مراجعه به بانک تصاویر طرف‌داران ترامپ: بایدن را گور کن
طرف‌داران ترامپ: بایدن را گور کن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حامیان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا از وی خواسته اند که حمله تهاجمی را علیه بایدن آغاز كند و او را به عنوان كاندید "دفن" كند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پالتیک، اعضای حزب جمهوری خواهان، از ترامپ خواسته اند که علیه جوبایدن کاندید ریاست جمهوری امریکا از حمله تهاجمی کار گرفته و او را به عنوان اصلی ترین رقیب از صحنه خارج کند.

Сенатор Джо Байден  - اسپوتنیک افغانستان
بایدن: ترامپ احمق است

براساس این نشریه، اگرچه تنها پنج ماه برای برگزاری انتخابات باقی مانده است. اما مشاوران ترامپ و شماری از سیاستمداران بلندپایه جمهوریخواه نگران این هستند که حملات رئیس جمهور به رقیب اصلی خود هنوز قانع کننده به نظر نمی رسد.
به گفته آنها در اوایل تنها تمرکز ترامپ روی مسائیل اقتصادی بود، اما پس از آنکه ویروس کرونا در این کشور شیوع پیدا کرد استراتیژی آنها ازبین رفت بنابراین، نظرسنجی ها بارها و بارها افت محبوبیت ترامپ را و برعکس، رشد محبوبیت بایدن را به ثبت رسانده است.
حامیان وی می‌گویند که آقای ترامپ باید راه های جدیدی را برای ازبین بردند شهرت بایدن ارائه دهد.
یک تن از اعضای این حزب گفت: "دستکش را کنار بگذار و او را خلاص کن. اگر ثروت دارید پس چرا او را دفن نباید کرد؟"
از سویی هم برخی دیگر از اشخاص نزدیک به ترامپ نیز با این نظر موافق اند: امریکایی‌ها بایدن را پدر بزرگ زمان ریاست جمهوری بارک اوباما می‌خوانند، که او تقریبآ 10 سال از منافع طبقه متوسط دفاع کرده است.
تنها کاری که ترامپ می تواند انجام دهد این است که نامزد احتمالی دموکرات‌ها را از نظر رأی دهندگان بی اعتبار کند.
روزنامه خاطرنشان می کند که روش‌های کار دفتر مرکزی ترامپ در این جهت به زودی تغییر خواهد کرد. در عین حال، هواداران رئیس جمهور می‌ترسند که زمان کمی برای نبرد با بایدن باقی مانده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала