Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ در جزیره؛ پنج غول فوتبال انگلیس در کمین ستاره بارسا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، 5 تیم جزیره تاکنون برای خرید کوتینیو دست به کار شدند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «موندو دپورتیوو» امروز صفحه اول خود را به فیلیپ کوتینیو اختصاص داده و به بررسی گزینه‌های احتمالی انتقال او به لیگ برتر پرداخته است. باشگاه‌های چلسی، نیوکاسل، آرسنال، منچستریونایتد و لسترسیتی در رقابت برای خرید ستاره سابق لیورپول هستند.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
کوتینیو دیگر برای بایرن بازی نمی‌کند

در این میان، چلسی این را رسما اعلام کرده، نیوکاسل که فصل بعد پوچتینو یا رافا بنیتس را روی نیمکت خواهد دید هم کوتینیو را می‌خواهد و آرسنال هم به دلیل علاقه میکل آرتتا به ستاره برزیلی خودش را برای ورود به این رقابت آماده می‌کند. با اینکه کیکه ستین درها را به روی کوتینیو باز کرده و گفته سبک بازی او را دوست دارد ولی موندو می‌گوید از منابع خود دریافته که کوتینیو در بارسا جایی ندارد.

بارسا به گزارش این روزنامه ارزش کوتینیو را 100 میلیون یورو می‌داند. هر چند بعید است پیشنهادی به این قیمت دریافت شود. کوتینیو فصل جاری به بایرن مونیخ قرض داده شد که این باشگاه آلمانی نیز عنوان کرد که خواهان جذب دائمی او نیست و کوتینیو تابستان به بارسلونا بازمی گردد. به نظر می رسد علاقه کوتینیو نیز به بازگشت به جزیره است. کوتینیو در زمان حضور در لیگ برتر انگلیس عملکردی خیره کننده داشت.

View this post on Instagram

👋🏻 Aquí os dejamos la portada de este jueves. 🔥 Premier Coutinho

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала