Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس FIGC: "به خاطر پرداخت نکردن حقوق می‌خواستند سری آ متوقف شود"

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOInter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago
Inter Milan's Alexis Sanchez in action with Cagliari's Paolo Farago - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید که برخی از باشگاه‌ها برای جلوگیری از پرداخت دستمزد سعی در توقف فصل داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا FIGC ادعا می‌کند برخی از باشگاه‌ها سعی داشتند فصل را متوقف کنند تا از پرداخت حقوق خودداری کنند.

جلسه سرنوشت ساز امروز بین FIGC، لیگا سری آ و وزیر ورزش وینچنزو اسپادافورا است تا مشخص شود که آیا فصل سری آ پس از همه گیری کوید 19 می‌تواند از سر گرفته شود یا خیر.

در همین حال گراوینا رئیس فدراسیون در مورد اوضاع با مجله دیاریو دلو اسپورت صحبت کرده و از برخی انتقادات خود عقب نشینی نکرد.

او گفت: ما فدراسیون فوتبال ایتالیا هستیم بنابراین به طور طبیعی DNA ما را به بازی فوتبال سوق می‌دهد. با غم و اندوه فراوان دیدم که در دنیای فوتبال برخی از افراد برای متوقف کردن فصل هر کاری انجام می‌دهند شاید متقاعد شده باشند که این امکان را به آنها می‌دهد که از پرداخت حقوق کارمندان خودداری کنند."

او افزود: "این یک بازی آشکار از یک باشگاه فوتبال است که می‌خواهد از زمین خارج شود تا خسارت مالی را محدود کند. همه اینها حتی بیشتر مرا قانع كرد كه مجبور شدم نبرد را ادامه دهم."

وینچنزو می‌گوید: "من می‌دانم که ایتالیایی‌ها اعتقاد دارند که ما نباید بازی را ادامه دهیم و غم از دیدن بازی‌های پشت درهای بسته را درک می‌کنم اما اگر اقتصاد کشور ما از سرگیری مجدد باشد دیگر نمی‌توانیم از یکی از مهمترین صنایع آنرا جلوگیری کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала