Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ زمان از سرگیری رقابت‌های جام حذفی انگلیس مشخص شد+عکس

© AP Photo / Peter Byrne/PAدربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018
دربی مرسی ساید Tempers flare between Everton's Mason Holgate, left, and Liverpool's Roberto Firmino during the English FA Cup Third Round soccer match between Liverpool and Everton at Anfield in Liverpool, England, Friday, Jan. 5, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال انگلیس، زمان از سرگیری رقابت‌های جام حذفی را مشخص کرد که بر اساس آن دیدارهای یک‌ چهارم نهایی به تاریخ 27 و 28 جون برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال انگیس پس از شیوع ویروس کرونا، در کنار سایر رقابت‌ها، جام حذفی را تا زمان نامشخص تعطیل ساخت و سرنوشت این لیگ امروز مشخص کرد و زمان از سرگیری آن مشخص شد.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال انگلیس، دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها از27 و 28 جون برگزار و دیدار فینال نیز در روز نخست آگست برگزار خواهد شد.

در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها لستر سیتی با چلسی ، نیوکاسل با منچسترسیتی، شفیلد یونایتد با آرسنال و نورویچ سیتی با منچستر یونایتد دیدار خواهند کرد.

رقابت‌های اف‌ای کاپ( جام خذفی انگلستان) از قدیمی‌ترین رقابت‌های جهان شمرده می‌شود و از 150 سال به این سو و با فارمت‌ها مختلف برگزار شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала