Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت سرمربی یونایتد به جذب کوتینیو

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، مخالف جذب فیلیپه کوتینیو در تابستان است و نمی‌خواهد باشگاه مذاکراتش را با او ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا، پس از ناکامی در این تیم و بایرن، به دنبال تیم‌ جدید است و برخی باشگاه‌های لیگ برتر از جمله منچستریونایتد به دنبال او هستند.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
کوتینیو دیگر برای بایرن بازی نمی‌کند

مدیران این باشگاه چندی قبل با کیا جورابچیان نماینده این بازیکنان مذاکرات شان را آغاز کرده بودند، اما این مذاکرات به دلیل مخالفت سولسشر متوقف شده است.

براساس گزارش ESPN ، مدیران یونایتد در مرحله دوم مذاکرات از سرمربی خواسته اند تا او در جریان باشد، اما او مخالفت کرده و گفته نیازی به کوتینیو ندارد.

عدم جذب کوتینیو برای منچستر یونایتد منطقی به نظر می‌رسد زیرا هزینه خرید او با سیاست جدید نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ مطابقت ندارد.

از سوی دیگر او به عنوان یک وینگر می‌خواهد به منچستر یونایتد بپیوندد که اولویتش جذب سانچو است. پس جایگاه چندان مطمئنی در منچستر یونایتد نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала