Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک ناپولی در انتظار پیشنهاد رئال و بارسا

© Photo / TwitterEljif Elmas
Eljif Elmas - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیان رویز، هافبک جوان و اسپانیایی باشگاه ناپولی از علاقه بارسا و رئال به خودش آگاه است و منتظر پیشنهاد هر دو باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، فابیان رویز هافبک جوان ناپولی، در رئال بتیس و زیر نظر کیکه ستین سرمربی فعلی بارسلونا، درخشید و به ستاره بزرگ مبدل شد و حالا این مربی به دنبال جذب او در تیم جدیدش است.

Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستر به دنبال رویز از ناپولی

رویز که شش بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است، همچنین علاقه رئال را به خود جلب کرده و اعتقاد بر این است که آن‌ها آماده هستند تا برای جذب وی پولی بیشتری به مصرف برسانند.

مدیران باشگاه ناپولی نیز از علاقه غول‌های اسپانیا به بازیکن شان مطمئن هستند و انتظار دارند و هردو تیم در نقل و انتقالات تابستانی برای این بازیکن 24 ساله وارد رقابت‌ شوند.

براساس گزارش موندو دیپورتیوو، رییس باشگاه ناپولی قیمت بازیکن خود را مشخص نمی‌کند اما تقریباً بیش از 27 میلیون پوند پرداخت شده این تیم برای جذب او از رئال بتیس در سال 2018 خواهد بود.

موندو همچنان مدعی است که این بازیکن نیز برای پیشنهاد هر دو باشگاه لحظه شماری دارد و پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی آئورلیو د لائورنتیس رییس باشگاه را رد کرده است و نمی‌خواهد در این باشگاه بماند.

این در حالی‌ست که قرارداد فعلی این بازیکن تا پایان سال 2023 با ناپل‌ها اعتبار دارد و مدیران این باشگاه تلاش دارند تا آن‌را تا پایان سال 2025 تمدید و پس از آن رویز را به فروش برسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала