Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش آلبا به از سرگیری رقابت‌های لالیگا بدون حضور تماشاگران

© REUTERS / Juan MedinaСудья показывает желтую карточку игрокам в матче с "Барселона" - "Реал Мадрид"
Судья показывает желтую карточку игрокам в матче с Барселона - Реал Мадрид  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوردی آلبا مدافع چپ باشگاه بارسلونا، به از سرگیری رقابت‌های لالیگا در پشت درهای بسته واکنش نشان داد و مدعی شد که بسیار چیزها تغییر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته خاویر تباس رییس سازمان لالیگا اعلام کرد که این رقابت‌ها از 11 جون دوباره از سر گرفته خواهد شد و قرار است در 19 جولای به پایان برسد.

Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
لالیگا از 11 جون دوباره بر می‌گردد

واکنش‌ها به این موضوع متفاوت بود و جوردی آلبا مدافع با تجربه بارسلونا، برگزاری رقابت‌ها را بدون حضور تماشاگران عجیب عنوان کرد.

آلبا به هورمیگو در این مورد گفت:" احساس خوبی است از این که ما می‌توانیم بازی کنیم، اما بدون هواداران بسیاری از چیزها تغییر می‌کند و کمی عجیب است. من حس می‌کنم از هواداران خیلی دور شده‌ایم".
این بازیکن در ادامه به تغییرات ایجاد شده بخاطر پروتکل‌های صحی نیز صحبت کرد و چنین گفت:" تغییرات ایجاد شده بسیار عجیب است، مثلا شما اگر تف کنید کارت زرد دریافت خواهید کرد. ما این را در بوندسلیگا دیده‌ایم و بازیکنان یکدیگر را در آغوش نمی‌گیرند، آن‌ها حتی به سختی از گولی که به ثمر رسانده اند، جشن می گیرند.این موضوع کمی دشوار است، اما ما می توانیم آن را کنترل کنیم".

این در حالی‌ست که تمرینات گروهی تیم‌های لالیگا، حدود دوهفته می‌شود که از سر گرفته شده است و تیم‌ها تمامی موارد الزامی را به بازیکنان گوشزد کرده اند تا با از سرگیری رقابت‌ها آماده باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала