امریکا روسیه را به جنگ در فضا تحریک می کند

© Photo / Lucasfilm Ltdجنگ در کیهان
جنگ در کیهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا قصد دارد به حمایت ناتو روسیه را تحریک به جنگ در کیهان نمایند.

اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی "زوزده"، اناتولی انتونوف سفیر روسیه در  امریکا اظهار داشته است که امریکائی ها به حمایت متحدین خود در ناتو می خواهد که در فضائی کیهانی روسیه را تحریک به امکان درگیری مسلحانه نماید.

کیهان - اسپوتنیک افغانستان
جنگ قریب الوقوع ابر قدرت ها در کیهان

وی گفت: «ما می بینیم که امریکایی ها قصداً به حمایت متحدین ناتو سعی می ورزد که در فضائی آسمانی امکان فعالیت محاربوی بین کشور های ما را انجام دهد».

این دیپلومات خبر داد که فعلاً روسیه نمی تواند واشنگتن را وادار به فعالیت های مشترک در قطع مسابقات تسلیحاتی در فضا نماید و همچنان هیچ نوع سلاح را در کیهان مستقر نکنند.

ایالات متحده امریکا موافقه خود را در ایجاد گفتگو در این مورد داده بودند، اما کروناویروس این مذاکرات را به تعویق انداخت که تاکنون برگزار نگردیده است.

قابل ذکر است که مقامات روسیه اظهار داشته است كه ایالات متحده با این اقدام خود می خواهد از فضا برای اهداف نظامی خود ااستفاده نماید. در این صورت، روسیه مجبور است به آن عکس العمل نشان بدهد.

جنرال جان ریموند قوماندان فضایی امریکا را به عهده خواهد داشت که در پایان جون توسط مجلس سنا تصویب خواهد شد که 87 مادون خواهد داشت. این قوماندانی قابلیت های جلوگیری از پرتاب راکت، عملیات ماهواره ای و کنترول و حمایت از عملیات فضائی را با هم هماهنگ می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала