برچسب خشونت بر پیام ترامپ توسط تویتر

© AP Photo / Matt Rourkeبرچسب خشونت بر پیام ترامپ توسط تویتر
برچسب خشونت بر پیام ترامپ توسط تویتر  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تویتر بر روی پیام جدید رئیس جمهور امریکا درباره شلیک بر معترضان برچسب ترویج خشونت زد.
ترامپ به معترضان: غارت کنید، شلیک می‌کنیم! - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به معترضان: غارت کنید، شلیک می‌کنیم!

به گزارش اسپوتنیک، شرکت تویتر روز جمعه بر روی پیام تویتری دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا درخصوص تهدید معترضان به شلیک، برچسب «ترویج خشونت» قرار داد.

شرکت تویتر با مسدود کردن قابلیت بازنشر بدون ثبت نظر و نمایش خودکار این پیام تویتری ترامپ، نوشت: "این تویت قوانین تویتر در خصوص تمجید از خشونت را نقض کرده است. با این حال، تویتر این‌طور تشخیص داد که این تویت به‌ خاطر منافع جامعه قابل دسترس باقی بماند".

تویتر در کنار این برچسب قابلیت ارجاع به تویت اصلی ترامپ را قرار داد تا مخاطبان در صورت تمایل بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

ترامپ روز جمعه در واکنش به هجوم معترضان به مرکز پلیس شهر «مینیاپولیس» و آتش زدن آن، در صفحه تویتر خود نوشت: "نمی‌توانم بایستم و تماشا کنم که چنین اتفاقی برای شهر بزرگ مینیاپولیس می‌افتد. [مشکل] فقدان رهبری است".

ترامپ سپس به تهدید آنها روی آورده و نوشت: "با تیم والز، فرماندار [مینه‌سوتا] صحبت کرده و به او گفتم ارتش در تمام مسیر با اوست. هر مشکلی باشد ما کنترل را به دست می‌گیریم، اما زمانی که غارتگری شروع شود، شلیک هم شروع می‌شود".

در همین حال، رئیس جمهور امریكا فرمانی را امضا كرد، كه به منظور جلوگیری از محافظت از شبكه های اجتماعی در برابر ادعاهای مربوط به ویرایش محتوا حذف شده است.

رئیس جمهور امریکا تصریح کرد، هنگامی که شبکه های اجتماعی تصمیم گیری درباره صحت پست ها و ایجاد تغییر در آنها یا مسدود شدن را آغاز می کنند، در واقع، این تجلی سیاست ویراستاران است.

یادآوری می کنیم، که روز دوشنبه یک افسر پلیس فلوید ۴۰ ساله را که غیرمسلح بود با رفتاری خشن روی زمین خواباند. شاهدان عینی گفته‌اند این افسر زانویش را روی گردن فلوید قرار داده و مانع نفس کشیدن او شده بود. این رفتار خشونت‌آمیز در نهایت به مرگ فلوید منجر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала