تنش به خاطر بیت کوین در امریکا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر تنش به خاطر بیت کوین در امریکا
تنش به خاطر بیت کوین در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین دارایی کامل نیستند.
 بنیانگذار بیت کوین 4 میلیارد دالر جریمه شد - اسپوتنیک افغانستان
بنیانگذار بیت کوین 4 میلیارد دالر جریمه شد

به گزارش اسپوتنیک، CNBC می نویسد، که گلدمن ساکس یک بانک سرمایه گذاری امریکایی اعلام کرده است، که ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین دارایی کامل نیستند. سرمایه گذاران در ایالات متحده و در سراسر جهان این موضوع را به عنوان اعلامیه «جنگ» بر روی یك ساز محبوب استفاده كردند.

استدلال اصلی که گلدمن ساکس در یک ارائه تازه از آن استناد می کند، این است که بیت کوین برخلاف سهام، اوراق قرضه و سایر ابزارهای سرمایه گذاری کلاسیک، گردش پول پایدار را تأمین نمی کند.

به گفته تحلیلگران بانکی، اصلی ترین خصوصیات ارزهای رمزپایه ای که مشتریانشان مایل به پرداخت آن هستند، پرداختهای غیرمتمرکز و مطمئن آنهاست. با این حال، مؤلفان ارائه می گویند، این برای تصمیم گیری سرمایه گذاری آگاهانه کافی نیست.

آنها همچنین به دلیل افزایش نوسانات آنها (نوسانات قیمت) جذابیت ارزهای رمزپایه ای را برای صندوق های تامینی نشان می دهند، اما این نیز نباید مزیتی برای یک سرمایه گذار آگاه باشد.

بزرگترین سرمایه گذاران، از جمله سرمایه گذاری های نهادی (بانک ها و صندوق ها) که انتشارات آن را بشارت نامه های رمزنگاری می نامد، پیش از این، از موضع گلدمن ساکس انتقاد کرده اند. برخی از مشهورترین سرمایه گذاران رمزنگاری، برادران تایلر و کامرون وینکلووس، در پاسخ به این بانک نوشتند: "سلام، گلدمن ساکس، سال 2014 (سال اوج روز رمزنگاری) تماس گرفت و از آنها خواست تا درباره آنها صحبت کنند".

 آنها همچنین خاطرنشان كردند، كه آنها بیانیه بانك را به طور جعلی طراحی كردند، كه برای مقابله با برخی از صرافی ها از دوره انتخابی خود استفاده كرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала