پوتین: مذاکرات جدی درباره جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی با امریکا آغاز نشد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: مذاکرات جدی درباره جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی با امریکا آغاز نشد
پوتین: مذاکرات جدی درباره جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی با امریکا آغاز نشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه از شورای امنیت روسیه خواست تا موضع رسمی روسیه در خصوص بیرون شدن امریکا از پیمان آسمان باز را مشخص کنند.
سناتوران مانع بیرون شدن ترامپ از معاهده «آسمان باز» می شوند - اسپوتنیک افغانستان
سناتوران مانع بیرون شدن ترامپ از معاهده «آسمان باز» می شوند

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، از اعضای شورای امنیت فدراسیون روسیه دعوت كرد، تا موضع روسیه در پیوند با بیرون شدن امریکا از معاهده آسمان باز و همچنین گفت و گو درباره سرنوشت پیمان استارت 3 را كه منتهی به مذاكرات جدی با واشنگتن نشد را مشخص کنند.

پوتین در نشست با اعضای دایم شورای امنیت روسیه گفت: "ما امروز چندین موضوع را مورد بحث قرار خواهیم داد: طبق معمول، موضوعات کنونی امنیت داخلی و دستور کار بین المللی. آنچه مربوط به مورد دوم می‌شود، البته ما در نهایت باید موضع خود را در پیوند با بیرون شدن ایالات متحده امریکا از معاهده آسمان باز مشخص کنیم و همچنین درباره استارت -3 که در واقع به زودی به پایان می رسد، و من فکر می کنم ما نمی توانیم مذاکرات جدی را در این باره آغاز کنیم، این نه تنها برای ما بلکه برای کل جهان بسیار مهم است. بنابراین ما باید درباره آن صحبت کنیم".

یادآوری می کنیم، که پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا گفته بود، که سر از تاریخ 22 می تا شش ماه بعد این کشور از پیمان «آسمان باز» بیرون می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала