Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا – رئال مادرید؛ مشکل جدیدی پیدا شد !

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماجرای انتقال پوگبا به رئال مادرید روز به روز پیچیده تر میشود.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید برای جذب پوگبا در تابستان پیش رو به مشکل خورده است زیرا دستمزد بالای این بازیکن نارضایتی بزرگی را در رختکن رئالی ها ایجاد می کند.

زیدان سرمربی کهکشانی مدت هاست در انتظار انتقال هم وطنش به مادرید است، اما مشکلات مالی باشگاه ناشی از ویروس کرونا، کار این انتقال را سخت کرده است.

با این حال بازیکنان رئال مادرید قبول کرده اند که 10 درصدی دستمزد بقیه فصل را برای کمک به باشگاه دریافت نکنند، حتی گزارش هایی وجود دارد که مذاکرات برای کاهش دستمزدها برای فصل آینده هم مطرح شده است، این در حالیست که فوتبال اسپانیا هم خود را برای ضرر 300 میلیون یورویی آماده میکند.

با این حال مادرید در صورتی که پوگبا را با حقوق 290 هزار پوند در هفته که برابر به 15 میلیون پوند دستمزد خالص در هر فصل میباشد، جذب کند، اوضاع در این تیم به هم ریخته خواهد شد، زیرا وی با توجه به این که بازیکنان رئال دستمزدشان را کاهش دادند، بیشترین دستمزد را دریافت خواهد کرد.

این در حالیست که مذاکرات برای تمدید قرارداد کاسمیرو و راموس دو ستاره رئال جریان دارد و در صورت انتقال پوگبا به رئال با این دستمزد، این دو بازیکن میتوانند از عملکرد مدیریت باشگاه دل خور شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала