Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری برای حضور در برنبائو از ماه اکتبر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشگاه اختصاصی رئال مادید که در حال بازسازی است از ماه اکتبر دوباره در دسترس هواداران این تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است رئال مادرید بازی های باقی مانده خود در این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان را در استادیوم آلفردو دی استفانو در کمپ والدیباس برگزار کند، زیرا استادیوم سانتیاگو برنابئو در حال بازسازی است.

 این تیم پس از این که تصمیم بر این شد که قرار است ادامه فصل پشت درهای بسته برگزار شود، تصمیم به بازسازی ورزشگاه اصلی و قدیمی اش گرفت.

استادیوم برنابئو آخرین بار در تاریخ اول مارچ  میزبان ال کلاسیکو بود که در نهایت تیم زیدان با حضور هوادارانش بارسلونا را با دو گل شکست داد.

در همین حال روزنامه مارکا میگوید این استادیوم در ماه اکتبر روند بازسازی اش به پایان میرسد و هواداران میتوانند رقابت های رئال مادرید در این ورزشگاه از نزدیک تماشا کنند.

رئال مادرید میخواهد بخشی از ورزشگاه را باز کند تا هواداران بتوانند بازی های تیم شان از ماه اکتبر در برنابئو به تماشا بشینند.

این در حالیست که روز گذشته ایرنه لوزانو رئیس شورای ملی ورزش اسپانیا درباره احتمال حضور جمعیت هواداران در مسابقات اظهار نظر کرد.

در واقع پیشنهاد این است که هواداران بتوانند قبل از ماه جنوری، از یک سوم ورزشگاه در اکتبر استفاده کنند و بازی ها را از نزدیک ببینند.

این در حالیست که عدم حضور تماشاگران در استادیوم به دلیل کرونا ویرس، ضربات اقتصادی فراوانی را به باشگاه زده است و حضور دوباره آنان در استادیوم ها نه تنها به جذابیت و کیفیت فوتبال اضافه میکند بلکه باعث میشود باشگاه ها کم تر ضرر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала