انتشار ویدیویی از ورود گارد ملی امریکا برای سرکوب معترضان مینیاپولیس

© REUTERS / ERIC THAYERانتشار ویدیویی از ورود گارد ملی امریکا برای سرکوب معترضان مینیاپولیس
انتشار ویدیویی از ورود گارد ملی امریکا برای سرکوب معترضان مینیاپولیس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساکنان محلی عصر روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از ورود گارد ملی مینه‌سوتا برای سرکوب معترضان مینیاپولیس را منتشر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ساکنان محلی عصر روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی نشر کردند که در آن گارد ملی مینه‌سوتا برای سرکوب معترضان مینیاپولیس وارد جاده‌ها شدند. جایی پیش از این به دلیل شورش منع رفت و آمد وضع شده بود.

در یک ویدیوی که در توییتر منتشر شده نشان می‌دهد که چگونه چندین سرباز در جاده می‌آیند و به همه می‌گویند که به خانه هایشان بازگردند. سربازان بعد از این که متوجه می‌شوند چند نفر به ویژه فرد که این ویدیو را ضبط می‌کند وارد خانه نشدند به سمت شان شلیک کرده و آنها را مجبور می‌کنند به خانه برگردند.

صاحب این ویدیو خاطر نشان می‌کند که ویدیو را در منطقه ویتیر در مینیاپولیس ضبط کرده است.

هزاران نفر شنبه شب برای پنجمین شب متوالی با تجمع در جاده‌های ده‌ها شهر امریکا به خشونت پولیس این کشور علیه سیاهپوستان اعتراض کردند.

تظاهرات در شهرهای مختلف از جمله مینیاپولیس در حالی ادامه پیدا کرده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا وعده داده است که این ناآرامی ها را «متوقف» خواهد کرد. اعتراض ها به خشونت پولیس امریکا پس از انتشار تصاویری از لحظات مرگ جورج فلوید، ‌مرد سیاهپوست 46 ساله هنگام بازداشت از سوی پولیس در مینیاپولیس آغاز شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала