Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تابستان بازیکن نمی‌خرد؛ حتی هالند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای خرید بازیکنان مورد نظرش در تابستان با تاثیرات مالی ناشی از ویروس کرونا روبرو شده و می‌خواهد اهدافش را یکسال بعد دنبال کند.

 به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار است هیچ خریدی نداشته باشد زیرا غول اسپانیایی با تأثیرات مخرب مالی ناشی از بحران کروناویروس مواجه شده است.

سفیدپوشان مادرید معمولاً وقتی بزرگترین داستان نقل و انتقالات را به نمایش می‌گذارد قطعا خرید برای نقاط حمله و مرکز است. با این حال مارکا گزارش کرده که مادرید بعید است این تابستان خریدی داشته باشد.

براساس این گزارش از دست دادن جریان درآمد مادرید از جمله فروش تکت روز مسابقه و پخش پول منجر به خسارات زیادی شده و این باشگاه در صورت بازی در پشت درهای بسته انتظار دارد که مبلغی حدود 150 میلیون یورو در فصل آینده داشته باشد.

این باشگاه به دنبال این است که ببیند آیا با کاهش دستمزدی بازیکنان و کارمندان می‌تواند بحران را کنترول کند و یا خیر.

وضعیت اقتصادی آنها باعث شده که هیئت مدیره مادرید برنامه تابستان را بدون خریدهای جدید طرح ریزی کند زیرا تعقیب چندین هدفِ انتقال در انتظار می‌ماند.

به بازیکنان پیوند داده شده با مادرید گفته شده که به پیشنهادات سایر باشگاه‌ها گوش فرا دهند یا یک سال دیگر را برای انتقال خود به برنابئو منتظر باشند. در این باشگاه این باور وجود دارد که بسیاری از رقبای آنها با همان مخمصه‌های اقتصادی روبرو خواهند شد.

دو بازیکن که تابستان امسال با تعویض به پایتخت اسپانیا پیوند خورده‌اند، ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند و ادواردو کاموینگا از باشگاه رنس فرانسه است.

مهاجم دورتموند با عملکردهای خیره کننده‌اش برای تیم آلمانی و باشگاه سابقش RB سالزبورگ در این فصل به عنوان بهترین فوتبالیست ظاهر شده و در رئال مادرید به او به عنوان جانشین کریم بنزما دیده می‌شود.

در همین حال کامووا مدتی است که در رادار مادرید قرار داشته است. این ستاره شگفت‌انگیز 17 ساله‌ی اهل رن به عنوان ستاره آینده شناخته شده که می‌تواند کاسمیرو را که در این فصل دچار مصدومیت شده، پوشش قوی دهد.

گزارش‌ها در فرانسه می‌رساند که این نوجوان قصد پیوستن را در سر می‌پروراند و زین الدین زیدان نیز دید خاصی نسبت به او دارد.

مادرید هم با انتقال دوئل فرانسه، پاول پوگبا و کیلیان امپاپه همراه بوده هرچند نه به اندازه دو بازیکن فوق الذکر.

پوگبا مدتی است که نزدیک به درب خروج منچستر یونایتد است اگرچه قرار بود آنجا را ترک کند، باشگاه سابق‌اش یوونتوس برای امضای وی شدیدا تلاش می‌کند.

گزارش شده که چهره‌های کلیدی در رختکن مادرید مخالف پیوستن پوگبا خواهند بود اگر این بدان معنی است که او هزینه بیشتری با انتقال خود در پی دارد.

امباپه هدف بلند مدت برای رئیس فلورنتینو پرز رئال مادرید بود اگرچه PSG مصمم است تا این مهاجم را حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала