Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رابیوت قربانی برگشت پوگبا به تورین

© AFP 2023 / FRANCK FIFEAdrien Rabiot
Adrien Rabiot - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس قصد دارد به خاطر برگشت پوگبا ضمن پرداخت پول نقد، رابیوت را نیز شامل معامله نماید.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس به شدت به دنبال بازگرداندن پاول پوگبا از منچستریونایتد است و حالا می‌خواهد آدریان رابیوت را به عنوان بخشی از قرارداد او در تابستان امسال شامل بسازد در حالی‌که اوله‌گونر سولسشایر نیز به رابیوت علاقمند است.

یووه این بازیکن را در تابستان قبل با 27 میلیون پوند از پاری سن ژرمن به خدمت گرفت اما او نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و تا کنون گل یا پاس گل نداشته است.

در همین حال در اوایل ماه جاری میلادی هم در مطبوعات ایتالیا ادعاهایی وجود داشت مبنی بر اینکه وی به دلیل تصمیم یوونتوس به خاطر کاهش دستمزدش (7 میلیون از 28 میلیون) به دلیل بحران کروناویروس اعتراض کرده بود.

کالچیو مرکاتو گزارش کرده که رابیوت در مذاکرات بین یونایتد و یووه برسر پوگبا مورد استفاده قرار گیرد.

این ستاره فرانسوی مدت‌هاست که با یک خروجی از اولدترافورد پیوند دارد.

گفتنی است که پوگبا در سال 2012 یونایتد را به مقصد یوونتوس ترک کرد و در ایتالیا درخشید و طی  178 بازی برای این باشگاه 34 گل زد و 40 پاس گل ارسال داشت تا به یکی از بهترین هافبک‌های برتر دنیا بدل شود.

من‌یونایتد حدود 90 میلیون پوند خرج کرد تا این بازیکن اکادمی خود را باز گرداند و حالا می‌خواهد همین هزینه را دوباره به دست آورد.

با این حال توقف فوتبال به خاطر کرونا ویروس و تورم اقتصادی باعث شده باشگاه‌ها از نظر مالی به سختی برخورد کنند و مشخص نیست که خواستگاران بالقوه می‌توانند از مبلغ قابل توجهی پیش بینی شده برای خرید این هافبک 27 ساله استفاده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала