Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انگلو کانته محاکمه می‌شود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر انگلو کانته بازیکن چلسی Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Франция - Албания
انگلو کانته بازیکن چلسی  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Франция - Албания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انگلوکانته ستاره خط میانی باشگاه چلسی قرار است به خاطر قراردادش با آدیداس مورد بازپرسی قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، انگلوکانته بازیکن فرانسوی چلسی به خاطر قرارداد نماینده سابقش با حامی مالی‌ "آدیداس"، از این نماینده مبلغ 3.4 میلیون پوند بدهكار است باید در دادگاه حاضر شده و پاسخ بدهد.

این بازیکن فرانسوی پس از اختلاف درمورد قرارداد با نماینده‌اش در سال 2016 احضار شده است.

طبق گزارش اکیپ "نواری خیاری" نماینده سابق او ادعا می‌کند از زمانی که کانته قرارداد حامی مالی اسپانیایی را با آدیداس امضا کرده  3.4 میلیون پوند بدهکار است.

دو طرف پس از آنکه بین هم به توافق نرسیدند، خیاری احضاریه‌ای را برای حضور کانته در دادگاه برای حل اختلاف با ارائه داد. این کاغذها به خانه بازیکن 29 ساله در مقرش "چلسی" تحویل داده شد.

اعتقاد بر این است که کانته سال گذشته از دو روش جداگانه استفاده کرده تا اختلافات در خارج از دادگاه را حل کند.

در حالی که بازیکن فرانسوی در تلاش است تا با اوضاع روبرو شود وی اخیراً پس از ابراز نگرانی‌های خود در مورد راه اندازی مجدد لیگ برتر در میان بحران کروناو ویروس به زمین تمرین با چلسی بازگشت.

کانته به طور جداگانه تمرین می‌کرد در حالی که بقیه اعضای تیم فرانک لمپارد فاز دوم طرح‌های شروع مجدد لیگ را آغاز کردند که مجدداً تمرین تماسی را ارائه می‌دهد.

در همین حال لمپارد امیدوار است که کانته برای 17 جون در دسترس باشد زیرا گزارش‌ها حاکی از این است که او هنوز نسبت به شروع مجدد لیگ برتر احساس ناراحتی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала