Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر از لالیگا تقلید می‌کند

© REUTERS / Matthew Childs Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر فوتبال انگلستان به دلیل حضور نیافتن هواداران در ورزشگاه‌ها و نیز روحیه بخشی به جامعه می‌خواهد از فرمول لالیگا کپی‌برداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، عدم حضور عمومی در ورزشگاه‌ها و نظریه افزایش روحیه جامعه باعث شده که لیگ برتر تصمیم بگیرد همه فوتبال را به تلویزیون بیاورد.

لیگ برتر و باشگاه‌ها این هفته تصمیم گرفتند که این رقابت‌ها در تاریخ 17 جون و با دو بازی عقب افتاده بازی‌های باقی مانده فصل از سر گرفته شود. خبر خوب برای تماشاگران این است که از 92 بازی باقی مانده در لیگ برتر 29 بازی آن به صورت رایگان پخش می‌شود تصمیمی که تقریبا در انگلستان بی سابقه است.

در این بین شبکه بریتانیایی اسکای اسپورت 25 بازی را قصد دارد به دست نشر بگذارد در حالی که بی بی سی تلویزیون ملی انگلستان دیدار دیگر را پخش خواهد کرد. این اولین باری است که بی بی سی بازی‌های لیگ برتر را (از 1992) پخش می‌کند زیرا آخرین باری که این‌کار را انجام داد در فصل 1987-1988 بود.

درمجموع 92 دیدار در انگلستان بین اسکای اسپورتس، بی‌تی اسپورتس، آمازون پرایم و بی‌بی‌سی که مهمترین اپراتورهای لیگ برتر هستند دارای جلسات اندکی می‌باشند در حالی‌که در اسپانیا حقوق انحصاری پخش بازی‌ها در اختیار Dazn است.

 

فوتبال در تمام ساعات

فوتبال آزاد تنها جدیدترین تجربه لیگ برتر نخواهد بود. مسابقات به گونه عجیب این‌بار در آخر هفته و در تمام ساعات فوتبال عملا وجود خواهد داشت. تمرینات طبق برنامه‌های معمومل لیگ در صبح انجام می‌شود و سپس برخی از تمرینات بعد از چاشت برگزار خواهد شد که برای تشویق مردم به نرفتن به ورزشگاه‌ها همراه برخی از بازی‌های بعد از ظهر پخش می‌شوند.

برای باقی مانده فصل یک بازی جمعه‌ها ساعت 20:00 به وقت محلی انجام می‌شود. روزهای شنبه رقابت‌ها از ساعت 12:30 آغاز می‌شود و پس از آن جلسه‌ای در ساعت 15:00، دیگری ساعت 17:30 و دیگری از ساعت 20:00 آغاز می‌شود. بازی اول روزهای یکشنبه ساعت 12:00، بازی دوم ساعت 14:00، سومین بازی ساعت 16:30 و چهارمین دیدار ساعت 19:00 انجام خواهد شد در حالی که دوشنبه تعطیل است.

ریچارد مسترز رئیس اجرایی این رقابت‌ها در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس توضیح داد: "پخش تلویزنی فوتبال برای لذت بردن مردم و بالا بردن روحیه آنها است."

علاوه بر این مسابقات میانی هفته‌ها (سه شنبه‌ها، چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها) از ساعت 6 بعد از ظهر و 8:00 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

مسترز همچنین احتمال بازگشت عموم مردم به استادیوم‌ها در فصل آینده را اشاره کرد اگرچه وی خاطرنشان نمود که مطمئناً این کار به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و همه زمینه‌ها به طور هم‌زمان پر نمی‌شوند. بنابراین این اقدامات می‌تواند تمدید شود تا اینکه فوتبال به حالت عادی برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала