برگزاری هشتمین دور مسابقات "فوتبال برای دوستی"

© Press Center of the International Children’s Social Program PJSC Gazprom «Football for Friendship»برگزاری هشتمین دور مسابقات "فوتبال برای دوستی"
برگزاری هشتمین دور مسابقات فوتبال برای دوستی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هشتمین دور برنامه بین‌المللی – اجتماعی گازپروم "فوتبال برای دوستی" بیش از ده هزار شرکت کننده ازسراسر جهان با فرهنگها و زبانهای مختلف را گردهم آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت سهامی "گازپروم" روسیه هشتمین فصل برنامه بین المللی - اجتماعی کودکان «فوتبال برای دوستی» را برگزار می‌کند. فینال مسابقات امسال برای ماه دسامبر برنامه ریزی شده و در قالب جدید و دیجیتالی برگزار خواهد شد.

مسابقات «فوتبال برای دوستی»یک برنامه سالانه اجتماعی بین المللی کودکان است که شرکت کنندگان اصلی آن را پسران و دختران 12 ساله از جمله معلولین تشکیل  داده است.

دراین برنامه نمایندگان کشورها و فرهنگ های مختلف، فوتبالیست های جوان در تیم های مختلط با هم متحد می شوند و یاد می گیرند که در یک تیم بازی کنند.

هدف از ترویج این برنامه ورزشی برای نسل جوان آشنایی آن‌ها با ارزش‌های مهم و انتخاب یک سبک سالم زندگی می‌باشد.

© Press Center of the International Children’s Social Program PJSC Gazprom «Football for Friendship»برگزاری هشتمین دور مسابقات "فوتبال برای دوستی"
برگزاری هشتمین دور مسابقات فوتبال برای دوستی - اسپوتنیک افغانستان
برگزاری هشتمین دور مسابقات "فوتبال برای دوستی"

 روزنامه نگاران جوان وقایع این برنامه را در مرکز مطبوعات بین المللی کودکان پوشش می دهند و ارزش های جهانی را تبلیغ می کنند.

 در طول هفت فصل، بیش از 6000 کودک از 211 کشور و منطقه  در مسابقات «فوتبال برای دوستی» شرکت نموده اند. همچنین بیش از 5 میلیون نفر از سراسر جهان در مسابقات ورزشی - آموزشی و محیط زیست این برنامه شرکت کردند.

فوتبال برای دوستی یک برنامه بین‌المللی اجتماعی برای کودکان 12 ساله می‌باشد که به صورت سالانه توسط ای جی تی، مخابرات گروپ (روسیه) و با حمایت مالی شرکت گازپروم برگزار می‌گردد. این برنامه توسط فیفا، یوفا، سازمان ملل متحد، کمیته‌های المپیک و پارالمپیک، سران کشورها، دولت‌ها و فدراسیون‌های فوتبال کشورهای مختلف، سازمان‌های بین‌المللی خیریه، سازمان‌های عمومی و باشگاه‌های پیشرو فوتبال جهان حمایت می‌شود. 

در سال 2019 ، شرکت کنندگان این برنامه رکورد جهانی" گینس، مربوط به برگزاری چند ملیتی ترین تمرینات فوتبال روی کره زمین شکستند.

مسابقات فصل جدید - 2020 برای نخستین بار در تاریخ  در سکوی دیجیتالی به گونه  آنلاین میان 32 تیم  برگزار خواهد شد. 

 در این برنامه  دختران و پسران 12  ساله از کشورهای مختلف با  توانایی های مختلف جسمی که به زبان های مختلف صحبت می‌کنند، شرکت خواهند داشت.

برنامه دیجیتالی بین المللی «فوتبال برای دوستی» بیش از 10 هزار بازیکن سنین مختلف از 100 کشور جهان را گردهم می‌آورد. فضای مجازی منحصر به فرد به پایه و اساس مسابقات بین المللی کودکان تبدیل خواهد شد که در آن هر بازیکن از تیم های مختلط بین‌الملل، بدون آنکه از منزل خارج شوند، خواهند توانست که بازی مورد علاقه خود را درقالب برنامه "فوتبال برای دوستی" انجام دهند.

دیگو نیتو، مدیر مسئول برنامه اجتماعی  برزیل می‌گوید:

برنامه «فوتبال برای دوستی» یک برنامه قابل دسترس برای شرکت کنندگان، با توانایی های جسمی مختلف بوده است. پلتفرم دیجیتال "فوتبال برای دوستی" برای دستیابی به اهداف اصلی این پروژه – متحد ساختن مردم در سراسر جهان، کمک خواهد کرد تا همه علاقمندان احساسات باورنکردنی را تجربه کنند".

رنه لامپرخت، یک تن از اعضای جوان برنامه فوتبال برای دوستی از اسلوونی می‌گوید:

"من چندین سال است که در این برنامه شرکت دارم و این یک تجربه بسیار جالب برای من بوده است. به لطف این برنامه من دوستان زیادی در سراسر جهان پیدا نموده ام.  برگزاری فصل هشتم باعث خوشحالی ما شد - حتی وقتی در کشورهای مختلف هستیم می توانیم دوباره جمع شویم و با خیال راحت فوتبال بازی کنیم. "

مسابقات «فوتبال برای دوستی» از سال 2013 آغاز شده و هدف آن کمک آموزش ارزش هایی مانند دوستی، برابری، جوانمردی، سلامت، صلح، فداکاری، پیروزی، حفظ سنت ها و افتخار به کودکان از طریق ورزش است. فوتبال برای دوستی از حمایت یوفا، فیفا، کمیته بین المللی المپیک، فدراسیون های فوتبال کشورهای مختلف، خیریه های بین المللی کودکان، ورزشکاران مشهور و باشگاه های بزرگ دنیای فوتبال برخوردارند.

 در طول هفت فصل گذشته ، این برنامه بیش از 6 هزار شرکت کننده را گرد هم آورده است  برنامه «فوتبال برای دوستی»  تاکنون 47 جایزه بین المللی و ملی از جمله   GUINNESS WORLD RECORDS را به عنوان چند ملیتی ترین آموزش فوتبال در تاریخ کسب کرده است.

 منابع اینترنتی این برنامه از قرار ذیل است:

عکس و مواد ویدئویی برای رسانه ها: http://media.footballforfriendship.com

کانال رسمی فیس بوک:  https://www.facebook.com/FootballForFriendship/

صفحه رسمی ویکیپدیا:   https://en.wikipedia.org/wiki/Football_for_Friendship

صفحه رسمی کاربری توییتر: https://twitter.com/f4fprogramme  

 کانال رسمی یوتیوب: https://www.youtube.com/user/FOOTBALL4FRIENDSHIP 

سایت رسمی برنامه:  https://www.gazprom-football.com/en/football-for-friendship/about

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала