Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت بارسا با سفر دمبله به قطر

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup France Arrival
Russia World Cup France Arrival - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا به عثمان دمبله اجازه سفر به قطر بخاطر ریکاوری را نداد و از این بازیکن خواست تا در باشگاه به ریکاوری بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله مهاجم 23 ساله بارسلونا، در ماه فبروری و پس از مصدومیت‌های متوالی در کشور فنلاند مورد عمل جراحی قرار گرفت و فصل را از دست داد.

Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ به دنبال همکاری مجدد با دمبله

توقف بازی‌ها به دلیل ویروس کرونا، سبب خوشبینی کادر فنی به حضور او در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده بود اما به نظر می‌رسد که آزمایشات گرفته شده از این بازیکن از وخامت وضعیت وی خبر می‌دهند و او تا فصل بعدی قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

با توجه به این موضوع، مهاجم فرانسوی خواستار سفر به قطر و ریکاوری در آن کشور شده بود که ظاهراً باشگاه با این درخواست او مخالفت کرده است.

براساس گزارش راک، این بازیکن به باشگاه درخواست داده بود تا آغاز تمرینات فصل جدید در کشور قطر بماند اما باشگاه به وی گفته است که زیر نظر داکتران باشگاه و کادر فنی به تمریناتش ادامه دهد و نیازی نیست تا راهی قطر شود.

این در حالی‌ست که دمبله قبل از عمل جراحی مدتی را در کشور قطر سپری کرد که داکتران بارسا، ریکاوری در آن کشور را برای او مفید ارزیابی کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала